Opgemaakt/Empties #4

Ik heb de afgelopen tijd weer een aantal productjes opgemaakt die ik aan jullie wil laten zien. Aangezien ik de producten goed heb kunnen testen nu ze volledig zijn opgemaakt kan ik jullie mijn mening zeker goed aan jullie overbrengen! Laten we beginnen....


Deze keer start ik niet met de doucheproducten, maar met een moisturizer. Deze Clinique dramatically different moisturizing gel is absoluut één van mijn favorieten! Ik heb deze al ontelbaar veel keer opnieuw opgemaakt en herkocht. Ik ben momenteel al weer aan een nieuwe tube bezig. 

Deze keer heb ik er eentje met pompflacon opgemaakt, maar er blijft nog een heel klein beetje aan de zijkanten hangen. Wat fijn is aan deze verpakking is dat je de dop los kan draaien wanneer deze bijna leeg is en met je vingers er nog product kan uithalen en zo het meeste uit het flesje krijgt. Natuurlijk is dit niet echt hygiënisch, maar je kan er wel optimaal gebruik van maken.

Een pompflacon van 125 ml kost ongeveer €36, een gewone knijptube van 50ml kost €18,95. Je kan deze in gelvorm krijgen (deze gebruik ik), maar je kan hem ook in lotion vorm krijgen.
Een heel erg fijn product, zeker voor meiden met een droge huid en eczeem. 
Je kan deze vinden bij Ici Paris XL, ook via hun webshop


Het volgende product is er ook eentje uit de categorie verzorgingsproduct. Deze Clarisonic - Refreshing gel cleanser kreeg ik samen in een pakket toen ik mijn clarisonic zelf kocht. Het is een foaming gel die je samen met je clarisonic kan gebruiken. Natuurlijk hoef je niet per se dit product met de borstel te gebruiken, maar aangezien ik deze toch bij het pakket kreeg, heb ik het opgebruikt.

Het product werkt goed, maakt mijn huid zacht maar schuimt niet heel erg. Ook heeft het product absoluut geen geur, wat ik wel fijn vindt. Ik heb nog andere producten staan, dus ik gebruik deze eerst op, maar ik zou dit wel opnieuw kopen. Het is wel wat aan de duurdere kant. Voor een tube van 177ml betaal je €21,25. Wat dan wel weer fijn is, is dat je maar een heel klein beetje nodig hebt en dus lang met deze tube doet! Je kan het product hier terug vinden. Ook dit product is te koop via Ici Paris XL.


Nog een verzorgingsproduct voor het gezicht dat ik opmaakte is deze Nivea Visage Young - Clean deeper dagelijkse diepreinigende wash peeling. Ik zeg het niet snel, maar dit is de eerste keer dat ik blij ben dat er een product is opgegaan. 

Ik was echt niet tevreden over dit product. Het is een product dat micro scrub deeltjes bevat die zorgen voor een egale huid en zou puistjes voorkomen. Wanneer ik het echter aanbracht op mijn gezicht kleefde dit enorm. Het voelt aan een soort slijm op je huid en wanneer ik het op mijn gezicht masseerde voelde ik niet eens de scrub deeltjes. 
Puistjes voorkomen deed het ook al niet en ik voelde absoluut geen verschil op mijn huid. Ik heb het product opgemaakt om er zeker van te zijn dat het echt niet werkte, en mijn mening blijft absoluut dezelfde.

Ik denk niet dat deze nog te koop is want ik zie deze ook nergens meer in de schappen staan. Ik heb hiervan een tijd terug de gewone perzik scrub gehad en daar was ik wel tevreden over die ik jammer genoeg ook niet meer kan terugvinden.


Van de gezichtsproducten gaan we nu naar de doucheproducten! Ik heb er opnieuw 3 opgemaakt! Ik had nog een klein flesje (100g) van Lush liggen in de geur Prince Charming. Het product zelf deed prima zijn werk, maar de geur was niet echt mijn ding. Er zitten volgende ingrediënten in: marshmallow root, fair trade vanilla & fresh pomegranate juice.

Ik dacht dat het even zou wennen zijn, maar het blijkt niet echt een geur voor mij te zijn. Ik heb dit flesje niet zelf gekocht, maar gekregen, anders zou ik deze zelf niet gekocht hebben. Deze koop ik alvast zelf niet meer opnieuw omwille van de geur, niet de werking!


Volgend product is ook een douchegel, deze keer eentje van Kneipp met citrus geur, een absolute nieuwe favoriet van mij! Ik heb er dan ook meteen 2 nieuwe gekocht als back-up. Ik ben dol op citroengeuren en deze ruikt er exact naar! Ik heb gehoord dat deze ook opnieuw uit de rekken zullen verdwijnen, en nu net ik deze heb ontdekt! Ik heb wel gemerkt dat ze ze niet overal hebben, maar ik heb ze nog kunnen scoren bij de Action voor maar €2,89 per stuk! Een erg fijne douchegel voor deze zomer!


De laatste douchegel is er eentje die vooral mijn vriend heel erg fijn vindt. Deze White musk sumptuous silk shower gel heeft een heel erg lichte en frisse geur en ruikt heel licht naar een soort lavendel. Ikzelf ben er niet zo gek van, maar mijn vriend vond deze erg fijn. 

Aangezien hij voor zijn werk dikke kledij draagt omdat hij moet werken met water van 90°C, krijgt hij snel uitslag door de warmte en wrijving. Doordat hij de douchegels gebruikt van The Body Shop, heeft hij daar echt minder last door gekregen! Hij wil namelijk geen andere meer gebruiken! Misschien een aanrader voor andere mensen... Deze douchegel van 400ml kost €17,95 per fles. 



Ook heb ik deze maand een handcrème opgemaakt. Ik weet dat het geen winterperiode meer is om handcrème te gebruiken, maar ik werk namelijk elke dag met water op mijn werk en mijn handen kunnen daardoor wat meer verzorging gebruiken. Voor het slapen gaan smeer ik ze dan ook altijd in zodat het goed kan inwerken 's nachts. Deze keer gebruikte ik deze handcrème van Kruidvat. Werkt prima, maar is wel wat aan de dikke kant.


Deze keer heb ik ook een mascara opgemaakt. Deze keer eentje van Essence. Deze heet de Lash princess volume mascara. Een heel erg fijne mascara die je wimpers heel veel volume geeft. Hij loopt niet uit en flaked niet gedurende de dag. Ik gebruik deze in combinatie met een wimperkrultang en mijn wimpers zien er prima uit! Deze heb ik een tijdje gebruikt en is nu volledig uitgedroogd. Deze mag dus de vuilbak in! Deze is te koop bij Kruidvat voor €3,39. Deze is ook verkrijgbaar in Waterproof versie (groen logo ipv roze)


Ook maakte ik 2 pakjes reinigingsdoekjes op. Deze van Kruidvat eigen merk gebruikte ik om swatches van mijn hand te vegen. Daar gebruik ik de goedkoopste voor. Prima daarvoor, maar niet zo fijn voor op je gezicht. Het voelt namelijk trekkerig aan en ze zijn niet zo vochtig ook, daardoor gaat je make-up er ook niet zo snel af.


Deze van Nivea gebruik ik dan wel weer voor mijn gezicht. Fijne doekjes die ik steeds opnieuw koop!



Als laatste heb ik deze lippenbalsem van Labello opgemaakt. Deze heet Light Kiss en is een heel erg fijne lippenbalsem. Ik heb deze telkens aangebracht voor ik ging slapen en nu is deze volledig opgemaakt. Hou je niet van lippenbalsems uit een potje om onderweg te gebruiken, gebruik ze dan thuis voor het slapen zoals ik, zo maak je ze toch op. Deze is te koop bij Kruidvat voor ongeveer €3. 

Dit waren alle productjes voor deze keer! Hebben jullie één van deze productjes al uitgeprobeerd? Of hebben jullie tips of suggesties van productjes die ik zou moeten proberen? Let me know!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)