Guylond - Red Nagellaksetje

Onlangs liet ik jullie een nagellaksetje met paarse lakjes zien van het merk Guylond. De blogpost daarvan kan je hier terugvinden.  Deze zijn me heel erg goed bevallen en ik heb opnieuw zo een setje gekocht. Deze keer niet met paarse lakjes, maar met rode tinten. Dit setje heet dan ook RED


Ik ben opnieuw naar de drogisterij Di (België) geweest, waar je deze setjes dan ook kan vinden. In Nederland kan je deze normaal gezien bij de DA krijgen. Er was ook nog een setje met blauwtinten en pastelkleurtjes, voor mensen die dit liever zien. De lakjes hebben apart geen namen, die kan ik dus ook niet geven aan jullie.


De lakjes brengen makkelijk aan en zijn heel goed qua dekking. Met 2 laagjes heb je genoeg om één nagel mooi te lakken. Elk lakje bevat 4ml aan product. Ik vind dit meer dan genoeg, want een volledig flesje gebruik ik toch nooit op aangezien ik meer dan genoeg lakjes in mijn collectie heb liggen.

Lakje 1


Lakje 2



Lakje 3



Lakje 4



Lakje 5



Ook benieuwd naar de setjes? Ze kosten maar €4 per stuk!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)