I love... Mango & Papaya Super soft hand lotion

Ik zag de producten van dit merk al meerdere malen in de schappen bij de Kruidvat liggen, maar ik besteedde er nooit veel aandacht aan, tot nu! Ik had nood aan een nieuwe handcrème en bij nader onderzoek zag ik deze liggen. Deze heet de I love ... Mango & papaya super soft hand lotion


De tube zag er alleszins heel vrolijk en zomers uit en ik besloot er even aan te ruiken...
Mijn eerste indruk .... mmmm dit ruikt helemaal naar solero ijsjes! Natuurlijk, want deze hebben de geur van mango en papaya, een lekkere zomerse en fruitige geur.


De crème is lekker romig en heel dun. Let er wel op dat je niet te hard in de tube knijpt, want het product komt er heel snel uitgelopen!

Wanneer je de handcrème aanbrengt op je huid voelt deze heel erg zacht aan. Ook wanneer je ze verder uitsmeert trekt deze crème snel in en laat geen plakkerige laag achter. de handcrème is heel erg voedend voor je handen want deze bevat kokosolie en sheaboter als ingrediënten!


Ben je geen fan van sterke geuren? Dan laat je deze best liggen, want de geur is best sterk, desondanks het goed ruikt. Als je een beetje teveel hebt aangebracht zou je op de duur hoofdpijn kunnen krijgen van de geur. Wel jammer!




Je kan deze handcrème en nog andere verzorgingsproducten zoals o.a. douchegel, kopen bij Kruidvat voor €3,89.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)