The Balm - Pretty Smart Gloss - POP!

Eén van mijn favoriete make-up merken is het merk The Balm. De verpakkingen van de producten zijn pkeer voor keer prachtig en hebben ook nog eens een grappige kant. Ook de kwaliteit van dit merk is super! Ik heb nog geen enkel product gehad dat tegenviel en ik denk dat ik bijna zowat de hele collectie heb liggen. 

Ik kocht onlangs een lipgloss van dit merk die ik nog niet heb geprobeerd. Dit is een Pretty Smart Gloss in de kleur POP!, een mooi oranje koraalkleurtje. Het is een creamy lipgloss die een mooie, glanzende finish heeft. 


Hieronder vindt je een foto van de kartonnen verpakking. Zoals altijd heeft The Balm prachtige verpakkingen en hebben ze altijd een thema. Deze keer zijn het dus stripverhalen. Zelf de namen van de glossjes zijn daarop geïnspireerd. Zo zijn er lipglossjes met de namen POP!, WOW!, en KA-BANG. Leuk detail!


Zoals de meeste lipgloss verpakkingen is de huls van de lipgloss doorzichtig zodat je de kleur goed kan zien zitten en heeft de gloss een zwarte dop. Op de huls staat de naam van de gloss in een tekstballon. De formule van de lipgloss is voorzien van Ginseng, een heel sterk anti-oxidant.


Wanneer je de verpakking opent, zie je dat de gloss een handige applicator heeft. Deze is erg handig aangezien hij een lange steel heeft. Ook is de applicator schuin afgesneden, zodat je de gloss makkelijk kan aanbrengen en over je lippen kan verdelen.


Wanneer ik de gloss op mijn handen swatch, zie je hoe mooi gepigmenteerd deze is. Wanneer je hem op je lippen aanbrengt verdwijnt de oranje kleur wel, maar alsnog heb je een mooi kleurtje op je lippen. Wat ik erg fijn vindt aan dir product is dat het niet plakkerig is! Hij brengt makkelijk aan, smeert makkelijk uit en zit erg fijn op je lippen. Ook ruikt hij erg fijn naar meloen, mijn favoriete geur.



Opnieuw een erg fijn product van één van mijn favoriete merken. Wel één klein nadeeltje, de prijs! Voor één lipgloss betaal je maar liefst €15,95 per stuk. Het is een favoriet merk en het doet zijn werk goed, maar voor die prijs heb ik liever een MAC product!

Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)