The Master Perfumer - Orange Blossom N°15 - Eau de toilette for her

Wanneer je bij Ici Paris een lekker geurtje wil scoren moet je daarvoor gemiddeld toch wel een €50 voor neerleggen. Jammer genoeg heeft niet iedereen daar het budget voor om af en toe eens een nieuwe en dure parfum te kopen. 

Daar heb anders wel een ander leuk alternatief voor gevonden! Kruidvat heeft namelijk al een tijdje enkele Eau de toilette geurtjes. Deze worden verkocht onder de lijn "The Master Perfumer". Ik besteedde er nog niet veel aandacht aan, maar nu ik ze zag liggen in de Kruidvat in Amsterdam was ik er benieuwd naar en begon ik ze te testen. Uiteindelijk heb ik een lekkere geur gevonden en die laat ik vandaag aan jullie zien. 

"The Master Perfumer" is een reeks heerlijke geuren die ontwikkeld zijn door wereldberoemde parfumeurs, met ingrediënten van de hoogste kwaliteit. Geheel volgens de parfumerietraditie is aan elke geur een lang ontwikkelingsproces vooraf gegaan. De parfumeur blijft het parfum gedurende dit proces evalueren, verfijnen en bewerken totdat er een perfecte harmonie van noten en akkoorden is ontstaan. 



Er zijn een aantal verschillende geurtjes verkrijgbaar voor zowel de mannen als vrouwen. Ook zijn ze verkrijgbaar in verschillende groottes. Je kan kiezen uit flesjes van 100ml, 50ml en 15ml (dit is het flesje dat ik kocht, wat je eerder een buisje kan noemen! Precies dezelfde grootte als de rollerbal parfums die je kan kopen. Een overzicht van alle geurtjes, groottes, enz... vindt je onderaan de blogpost terug!

Het geurtje dat ik kocht heet Orange Blossom en is No°15 uit de lijn. De spuitflacon van 15ml zit verpakt in dit kleurrijke kartonnen doosje. Het is een glazen flesje met een etiket in dezelfde kleur als de kartonnen verpakking. Het ziet er alvast niet erg goedkoop uit, en dit is nou net wat we allemaal willen! Een goedkoop product, dat er chique mag uitzien én nog eens goed ruikt! Met deze productjes is dit alvast erg goed gelukt!


Zo ziet de flacon er uit... Een erg handige verpakking voor in je handtas onderweg! Ik koop trouwens steeds de kleinste flesjes van een geur aangezien ik snel een geur moe ben en iets nieuws wil proberen. Zo gaan ze sneller op en betaal ik ook niet zoveel. Enkel mijn topfavorieten zoals Davidoff Coolwater heb ik steeds in fullsize staan!


De geur zelf is op basis van grapefruit, sinaasappelbloesem en musk. Het is een heel erg frisse geur, maar heeft toch nog een bloemerige geur, maar is niet té sterk. Ik krijg snel hoofdpijn van sterke, bloemerige geuren en van deze heb ik dit niet! Het doet mij een beetje denken aan een citroesgeur gemengd met een lichte bloemengeur. Erg lekker en zomers! Probeer deze zeker eens uit wanneer je bij Kruidvat ben, er staan namelijk altijd testers die je kan gebruiken.



Hieronder vindt je een overzicht van alle verschillende parfums, groottes en prijzen van alle productjes:

MannenBlack Wood100 ml€7,99
MannenBlue Spice100 ml€7,99
MannenWhite Cedar100 ml€7,99
MannenMarine Aqua100 ml€7,99
VrouwenAmber50 ml€7,99
VrouwenRose50 ml€7,99
VrouwenCherry Bloom50 ml€7,99
VrouwenOrange Blossom50 ml€7,99
VrouwenViolet Orchid50 ml€7,99
Vrouwen tasverstuiverAmber15 ml€3,49
Vrouwen tasverstuiverRose15 ml€3,49
Vrouwen tasverstuiverCherry Bloom15 ml€3,49
Vrouwen tasverstuiverOrange Blossom15 ml€3,49
Vrouwen tasverstuiverViolet Orchid15 ml€3,49
Cadeauset mannenGiftset Black Wood€8,99
Cadeauset vrouwenGiftset Amber€8,99
Cadeauset vrouwenGiftset Rose€8,99

Ik betaalde voor deze spuitflacon €3,49 en ben heel erg onder de indruk. De verhouding prijs/kwaliteit is zeker top! Ik heb er een lekkere geur bij voor een klein prijsje! Ga zeker eens de verschillende geurtjes gaan ruiken. Hebben jullie hier een geurtje van in jullie collectie? Welke hebben jullie en wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)