MAC Cremesheen Lipstick - Crosswires

Ik begin stilaan een aardige collectie MAC lipsticks te verzamelen de laatste tijd. De afgelopen paar maanden ben ik dit merk erg gaan waarderen en moet toegeven dat dit inderdaad de beste lipsticks op de markt zijn. Natuurlijk zijn ze duurder dan merken zoals Essence en Catrice, maar deze lipsticks zijn dan ook van een professioneel merk.

Ik heb opnieuw een favoriet aan mijn collectie toegevoegd. Ik kocht namelijk de lipstick Crosswires, een heel erg bekende lipstick bij de beauty bloggers.


Zoals bij elke MAC lipstick, zit de huls verpakt in hun welbekende zwarte kartonnen doosje met het witte logo erop.


Aan de bovenkant van de kartonnen verpakking staat de naam van de lipstick.


En ook de huls heeft dezelfde zwarte huls met zilveren details zoals we zijn gewend.


Crosswires is een menging van een roze en koraalkleurtje. Het is een lipstick met een cremesheen finish. Een creamy lipstick met een goed dekkende finish. Deze soort lipsticks heb ik het liefst!


Voor wie niet snel rode lipstick draagt omdat je niet snel een felle kleur durft te dragen, is dit misschien wel een goed begin. Hij is niet té fel en ook niet te licht van kleur. De perfecte kleur voor deze zomer! Als je een lichte huidskleur hebt als ik, is deze al snel een gewaagd kleurtje!



De geur van deze lipsticks is overigens heel erg lekker, een zachte vanillegeur komt je tegemoet wanneer je aan de lipstick ruikt, heerlijk! Swatch deze kleur zeker eens wanneer je een MAC counter tegenkomt. Je kan deze ook bestellen via hun webshop! De lipsticks kosten €19 per stuk, maar zijn het meer dan waard!

xx Kimberley

Reacties

marouss zei…
Wauw, mooi roze maar toch niet te fel :)
ja! Echt een mooi kleurtje :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)