Waterproof Temporary Tattoo Decals - Deer Decals

Het laatste item dat ik kreeg toegestuurd van de webshop BornPrettyStore is dit velletje met tijdelijke tattoos. Deze zijn waterproof en zouden dus niet zo snel los mogen komen. Ik heb het natuurlijk voor jullie getest en laat jullie stap voor stap zien hoe je deze aanbrengt!

Stap 1 - Kies je tattoo uit die je wil gebruiken.


Stap 2 - Knip de tattoo uit die je wenst te gebruiken.


Stap 3 - Haal de doorzichtige folie van de voorzijde.


Stap 4 - Draai de sticker met de tekening om, en leg hem waar je de tattoo wilt aanbrengen.


Stap 5 - Neem een wattenschijfje en maak deze licht vochtig. Dep voorzichtig met het wattenschijfje op de achterzijde van de sticker en druk terwijl goed aan zodat de sticker niet kan verschuiven.


Stap 6 - Na een tiental seconden haal je het wattenschijfje weg en ook het papiertje. Als alles goed is gelukt, zie je je tattoo tevoorschijn komen!


Ik heb geprobeerd of deze wel waterproof zijn, en jawel! Ik heb een 5-tal minuten hard gescrobd en hij kwam niet los! Echt handig wanneer je deze zomer gaat zwemmen of op vakantie gaat! Je mag zeker zijn dat deze niet snel loskomt!


Ook interesse in deze tijdelijke tattoos? Er zijn er een heleboel te koop via de webshop. Klik hier om ze te vinden! Voor $1(€0,89) of $2 (€1,78) heb je snel al een groot vel! Super leuk voor deze zomer!
Hieronder vindt je een voorbeeld van een volledig vel. Er zijn nog veel meer verschillende versies beschikbaar waaronder gouden tattoos, de trend van deze zomer!


En als dat nog niet genoeg is, heb ik voor jullie een kortingscode! KBYH10 
Met deze code krijgen jullie 10% korting op jullie volledige bestelling (niet geldig op producten met al een korting!). Op mijn beginpagina (in de sidebar) vindt je de link om naartoe te klikken!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)