& Other Stories - Blusher

Ik zag op Instagram een tijdje terug deze blush en vond hem erg mooi. Natuurlijk heb ik ook een zwak voor verpakkingen en prints en hoe kan het ook anders dat ik het niet kon laten om deze blush met tekst in huis te halen. 

Zeg nou zelf, hoe leuk is deze? Ik zocht online van welk merk deze blush was en kwam uit bij de winkel & other stories. Ik weet dat er van er eentje in Amsterdam (Nederland) is. En er is nu net een nieuwe winkel van deze keten hier in Gent (België) geopend! Hoe toevallig! Natuurlijk ben ik er langs geweest en vond ik daar deze blush.


Er zijn verschillende kleurtjes verkrijgbaar in de winkel, maar ik kocht de kleur Satin Magenta, een erg lieve, zachte roze kleur. Hij ziet er wat aan de donkere kleur uit, maar wanneer je deze swatched is hij een heel stuk lichter dan in de verpakking.

De verpakking zelf doet me een beetje denken aan die van Catrice. Het zijn precies dezelfde doorzichtige doosjes. Wel handig dat het doorzichtige doosjes zijn, zo zie je de kleurtjes beter zitten en vindt je ze sneller terug in je collectie.


Wanneer je het doosje openmaakt zie je de tekst en de kleur beter. Leuk detail deze quote!


Een klein minpuntje aan deze blush? Wanneer je hem gebruikt heb je een lichte fallout. Let wel op dat je niet te hard met je kwast in de blush duwt, want anders maak je het erger.


Heel erg gepigmenteerd is deze blush helemaal niet. Verwacht niet dat deze kleur erg donker zal zijn. De textuur van de blush is wel enorm zacht en brengt makkelijk aan op de huid. Ondanks de lichte kleur zie je hem toch nog goed op je gezicht. Een mooie blush voor meiden met een lichte huidskleur.

Hier zie je een foto met één laagje...


En hier eentje met twee laagjes ...



Een mooie blush voor deze lente! Zeker voor meiden met een lichte huidskleur. Let wel op bij het gebruik voor de fallout! Nog een minpuntje? De prijs ... Voor een blush betaal je namelijk €12. Voor deze prijs ben ik eerder genijgt een MAC blush te kopen die geen fallout heeft.

Wat vinden jullie?

Geen winkel bij jou in de buurt? Je kan de productjes ook online bestellen! De webshop vindt je hier.
xx Kimberley

Reacties

Amy zei…
Ik vind het nog wel een leuk kleurtje! :)
Als je eens naar die winkel binnen gaat, ga zeker eens kijken, ze hebben enorm veel make-up producten en veel verschillende kleurtjes! :) x
Es zei…
Wat een mooie blush, de tekst erop is ook heel leuk! X
Stiekem heb ik hem ook daarom gekocht :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)