Maybelline - Dream Wonder Nude Fluid-touch Foundation

Deze foundation stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar op de één of andere manier kwam ik er niet toe om deze te kopen. Na een tijdje twijfelen heb ik hem uiteindelijk dan toch gekocht. Ik heb het over de Maybelline - Dream wonder nude fluid-touch foundation. Heel veel bloggers hebben deze al geprobeerd en de meningen waren tot nu toe een beetje verdeeld. Natuurlijk wil ik hem daarom ook testen, dus bij deze ... Laten we hem testen!


De verpakking is zeker en vast al een nieuwtje. Geen saaie verpakking en stijve tubes! Nee, deze foundation heeft een mooie en speelse glazen verpakking. Erg mooi en vernieuwend. Hij ziet er allesinds al fijn uit.

Wat handig is aan deze foundation is deze sticker. Zo zie je of deze foundation al eerder is geopend in de winkel! Erg fijn, want ik haat het wanneer ik thuiskom met een product dat reeds is geopend of geswatched! Dit is zeker al een pluspunt!


Verder staat er op de verpakking dat je goed moet schudden vooraleer je dit product gebruikt, mede omdat deze foundation erg vloeibaar is. Deze foundation is namelijk 12 keer zo dun als een normale foundation! Wanneer het een tijdje stil staat, gaat het product ook scheiden, net een beetje zoals wanneer je een glas fruitsap een beetje te lang laat staan en de pulp naar de bodem zakt. Wil je de foundation wat dekkender? Breng gewoon een extra laagje aan!

Voor diegene die geen siliconen willen gebruiken, zal je deze jammer genoeg moeten skippen, want deze zit boordevol siliconen en ook nog eens alcohol! Niet echt goede bestanddelen voor je huid!


Maybelline beloofd een natuurlijke dekking die niet opvalt! Ik ben benieuwd! Ik kocht de kleur 10 Ivory. Dit is meteen ook de lichtste tint die ik kocht. Er zijn in totaal 6 verschillende tinten beschikbaar. De lichtste kleur is juist goed voor mijn huidskleur!


Ook heeft deze foundation een erg aparte applicator waarvan ik niet echt het nut van in zie. Ook werkt het voor geen meter. Normaal gezien zou je met 3 druppeltjes genoeg product hebben voor je gehele gezicht, maar dit is echt niet zo! Je hebt er net een heleboel voor nodig. Ook heb ik enkele rode plekken op mijn gezicht en daar heb je net ook wat meer dekking nodig. Daarom heb ik ook op die plekjes een extra laagje aangebracht.



Wanneer ik de kleur swatchte op mijn hand was ik bang dat deze te geel van kleur zou zijn, maar eenmaal op mijn gezicht aangebracht, blendde de kleur mooi in mijn huid.



Mijn gezicht zonder make-up...


Mijn gezicht met de foundation aan (niet afgepoeierd) ... 



Je ziet goed het verschil. De kleine vlekjes op mijn gezicht inclusief de roodheid zijn goed verdwenen en mijn huid ziet er een stuk egaler uit. Deze foundation doet zeker goed zijn werk, maar er is meer dan 3 druppeltjes nodig om redelijk te dekken. Voor meiden die natuurlijk niet veel nodig hebben is dit wel goed. 

Op de foto's draag ik geen concealer om te tonen hoe goed de foundation werkt. De foundation smeert makkelijk aan en voelt zijdezacht op de huid. Hij droogt mat op en laat je huid er heel mooi uitzien. Hij blijft ook de hele dag door perfect zitten!

Deze foundation kost €14,95 en is verkrijgbaar bij Kruidvat! Ik ben heel erg fan! Probeer deze zeker eens uit!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)