TAG - 40 Beauty Questions

Ik zag bij Mascha van Beautygloss deze TAG. Ik vond het wel leuk om deze over te nemen. Dus bij deze... Veel leesplezier!

Hoe vaak per dag was je je gezicht?
Twee keer. In de ochtend was ik mijn gezicht met een waslapje, s'avonds gebruik ik mijn Clarisonic. Sinds ik deze heb kan ik niet meer zonder!

Wat is je huidtype (vettig, droog…)?
Ik heb een gemende huid. Op mijn T-zone heb ik een droge huid, dit komt door de eczeem die ik heb, de rest van mijn huid is vettig.

Welke facewash gebruik je op het moment?
Ik gebruik momenteel de facewash die ik bij mijn clarisonic kreeg, werkt prima.

Scrub je wel eens?

Ja één keer in de week.

Welk merk gebruik je daarvoor?
Ik heb er net eentje nieuw gekocht om te testen. Deze keer eentje van het merk Bourjois. Ik koop telkens een ander product, zo kan ik nieuwe productjes testen.

Welke dagcrème gebruik je?

Momenteel eentje van Eucerin. De Even Brighter day cream.
Heb je sproeten?

Een heel klein beetje rondom de brug van mijn neus.

Gebruik je oogcrème?
Soms wel, dan gebruik ik de All about eyes van Clinique, een erg fijn product!


Heb je of had je een acnè-gevoelige huid?
Ja, vroeger wel. Ook zat mijn hele rug onder de puistjes, gelukkig is dit nu gedaan.

Heb je ooit ProActiv gebruikt?
Nee.

Welke foundation gebruik je?
Geen foundation, wel een BB cream. Nu gebruik ik de Dior nudeskin bb cream, dit product doet wonderen!


En welke concealer?
Hard Candy Glamoflauge, een heel goed dekkende concealer, ik gebruik deze vooral onder mijn ogen, want ik heb enorm donkere kringen.

Weet je wat je ondertoon-kleur is?
Geel

Wat vind je van valse wimpers?
Ik vind het effect heel erg mooi, maar op de één of andere manier werkt dit niet bij mij. Ik heb van mezelf al heel lange wimpers maar die 'wingen' niet zo mooi naar buiten zoals valse wimpers.


Wist je dat mascara officieel maar 3 maanden houdbaar is?
Jazeker. Als echte beauty liefhebber en blogger hoor je dit toch te weten!

Welk merk van mascara gebruik je?
Benefit - Bad gal lash mascara



Sephora of MAC?
MAC.

Heb je een MAC Pro-Card?
Nee

Welke make-up tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Kwasten van Sigma, Real Techniques en MAC. En natuurlijk mijn beautyblender, zowel de gewone als de mini's!

Gebruik je een basis of primer voor de ogen?
Yes, Too Faced shadow insurance

En voor het gezicht?
Smashbox photo finish foundation primer - hydration voor het gezicht.

Wat is je favouriete oogschaduw (kleur of tint)?
roségoud :)

Gebruik je liquid liner of een potlood?
Liquid liner.

Hoe vaak prik je jezelf in de ogen met een oogpotlood?
Niet, want ik gebruik dit niet :)

Wat vind je van pigment oogschaduws?
Veel gedoe om te gebruiken, als je niet goed oplet heb je zo snel fallout. Maar ze zien er wel mooi uit en zijn perfect om een gewone look om te toveren naar een partylook!

Gebruik je minerale make-up?
Nee

Wat is je favoriete lippenstift?
MAC Faux


En lipgloss?
Heb ik niet echt

Wat is je favoriete blush?
NYX - Angel


Koop je wel eens make-up via E-bay?
Ja, maar enkel de merken die ik niet hier kan krijgen zoals Too Faced

Houd je van drugstore make-up?
Ja, heel erg!

Ga je wel eens naar CCO’s? (Cosmetic Company Outlets)
Nee

Heb je ooit overwogen make-up lessen te nemen?
Ja, maar ik werk fulltime en heb daar echt geen tijd voor aangezien ik niet veel thuis ben, ook niet in het weekend.

Ben je klunzig bij het aanbrengen van make-up?
Het valt goed mee, enkel de liquid liner lukt me echt nooit!

Welke make-up misser vind je verschrikkelijk?
Spinnenpoten wanneer je mascara hebt aangebracht.

Houd je van kleurrijke make-up (lippen en ogen) of juist van neutrale tinten?
Ik durf wel eens een felle lipkleur dragen of een fel kleurtje in de crease gebruiken om uit te blenden en dit draag ik meestal in de zomer. Voor de rest hou ik het bij neutrale kleurtjes.

Welke celebrity heeft vaak mooie make-up?
Selena Gomez en Taylor swift

Als je het huis maar met één make-up item kon verlaten, wat zou het dan zijn?
highlighter

Verlaat je wel eens je huis zonder make-up op?
Ja hoor, geen problemen mee :)

Vind je dat je er goed uitziet zelfs zonder make-up?
Het kan altijd wel beter zeker ;) haha
Wat is volgens jou de beste make-up lijn?

Zoeva en MAC

Wat vind je van make-up?
My 2nd love! :)

Dit waren alle vragen van de TAG, neem deze vragen gerust over en vul ze ook in :) Laat hieronder een comment na met jullie resultaten! Altijd leuk om te lezen :)

xx Kimberley 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)