Real Techniques - Sculpting Brush

Ik dacht dat ik deze kwast onlangs had besteld en was enthousiast toen ik hem in de mail kreeg. Bleek dat het ik de verkeerde kwast had besteld! Uiteindelijk bleek ik de verkeerd bestelde kwast ook erg fijn te vinden (blogpost kan je hier vinden) en ik heb opnieuw een bestelling geplaatst met deze keer, de goede kwast.

Deze kwast is ook van het merk Real Techniques, één van mijn favoriete merken op het gebied van kwasten. Deze heet de Sculpting brush en is ideaal om te shapen. Daarvoor heb ik hem dan ook gekocht. Deze kwast is nog maar net aan hun assortiment toegevoegd.



De kwast heeft zoals de andere gezichtskwasten een mooie roze kleur en aan het uiteinde een zwart anti-slip handvat. De kwasten van Real Techniques zien er altijd heel professioneel uit en doen zeker en vast goed hun werk.


De haartjes van deze kwast zijn kort, maar heel erg stevig. Ze zijn schuin afgesneden om perfect de lijnen van je gezicht (je contouren) te kunnen volgen. Wanneer je de kwast gebruikt voelen de haartjes zacht aan, desondanks het toch stevige haartjes zijn. Ik heb deze kwast gebruikt om bronzer aan te brengen, en wat is hij fijn! Ik kan echt niet meer zonder deze kwast.




Ik kocht deze kwast via de webshop Beauty88 voor €11,99. Echt een aanrader!

xx Kimberley

Reacties

Delphine zei…
Real Techniques zijn zo fijn. Eigenlijk mag ik niet kijken naar dit soort reviews want ik wil ze allemaal kopen. Haha
Hehe ik ken dat, wil graag de kwasten van de bold collectie maar vindt ze nog wat te duur :p

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)