Deauty Box - Mei 2015

Ik kreeg de Deauty box van Mei binnen en die laat ik vandaag aan jullie zien!


Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald!

Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/
Benieuwd wat er deze maand in de box zit? Kijk dan gerust verder...


 Deze maand zitten er in totaal 7 producten in de box en het thema is 'Farmaceutische producten', producten van bij de apotheek dus. Laten we snel kijken wat er allemaal in de box zit.

Zo ziet de voorkant van de flyer eruit. In deze flyer staat alle informatie over de producten die ik ook met jullie zal delen hieronder bij elk product.


Wanneer ik de flyer weghaal zie ik deze kaart zitten. Het is een eenvoudige postkaart als reclamefolder van het merk Bergasol. Hiervan zal er wellicht al een product in de box zitten! Ik ben benieuwd.


De productjes zitten al een maand of 3 in stoffen zakjes, heel erg handig om achteraf spulletjes in te bewaren.


En dan nu... de productjes!

Het eerste product dat ik uit het zakje haal, is deze Eye brighter van Eucerin (dagcrème). Dit is een doeltreffend product die de productie van overtollig pigment onder controle houdt. Dit product wordt gebruikt tegen lentigo oftewel pigmentvlekken. Hoe langer de huid wordt blootgesteld aan de zon, hoe meer pigment er wordt gevormd. Dit product houdt dit namelijk goed onder controle. Breng dit product 2 keer per dag aan en de pigmentvlekken zullen verdwijnen!

Dit product bevat 20ml. Een fullsize product van 50 ml kost €24!


Wat me wel wat tegenvalt is dat Deauty producten opstuurt die niet zo lang houdbaar zijn. Ik kreeg dit deze maand en in Augustus dit jaar is deze al vervallen! Dit vindt ik niet zo erg fijn aangezien ik nooit producten gebruik als ik er al openstaan heb. En tegen wanneer ik aan deze kan beginnen, zijn ze al vervallen! Ik heb dit in het verleden ook al veel meegemaakt dat hun producten snel over datum zijn. Ik maak dus geen foto's van de crèmes anders gaan deze nog sneller kapot!


Het tweede product is een product voor de voeten! Een product dat ik zeer goed kan gebruiken aangezien dit altijd al mijn probleemzone is geweest. Ik kreeg deze herstellende voetencrème van Hansaplast in de box.

Deze voetencrème vermindert de ruwe en droge huid rond de hiel en herstelt de vochtbalans. Geschikt voor alledaags gebruik! Ik heb dit product al eerder gehad en dit is een prima product.

Het is een fullsize product van 100 ml en kost in de winkel €6,39.



Als volgt zie ik een product van Bergasol, het merk van de postkaart die in de box zit. Dit product ken ik al want ik heb deze al eerder in één van deze boxen gekregen. Jammer dat ze een product tweemaal in de box steken. Dit is namelijk een zonnemelk met SPF 20 (tegen de zon).


Wel handig aan deze zonnemelk is dat het flesje een spray heeft. Geen geknoei meer dus. De zonnemelk heeft een frisse citrusgeur, mijn favoriete geur! Ik neem dit mee op reis deze zomer in mijn handtas!


Dit flesje bevat slechts 25 ml. Een fullsize hiervan bevat 125 ml en kost €20.


Wat er nog in de box zit is dit doosje. Dit is een Phytokératine extreme mask van Phyto. Een hele mond vol! Dit is een extra verzorging voor het haar. Dit kunnen we zeker gebruiken in de zomer want door de zon worden je haar broos en kwetsbaar. Dit masker is verrijkt met exotische ingrediënten zoals sapotilleboter en baobaolie, voedt en herstelt de haarpunten, maakt het haar soepel en sterk en geeft het een oogverblindende glans! Kortom, alles wat je haar nodig heeft! Deze ga ik zeker en vast uitproberen!

Dit is een fullsize product en kost €43! Een leuk product om te krijgen.




Wat ik nog zie is dit zakje van het merk Klorane. Eerst dacht ik dat het een staaltje was, maar dat is het niet! Dit zijn smoothing and Relaxing patches with soothing cornflower (2 patches). In andere woorden, dit zijn patches met korenbloemwater die de gevoelige huid onder de ogen verzachten en kalmeren. Combineer dit met arnica en kamille en je krijgt dit product! Je donkere kringen verdwijnen en beginnende rimpeltjes vervagen! Make-up verwijderen ging nog nooit zo makkelijk.

Dit ga ik zeker ook proberen en ben ik benieuwd naar, vooral omdat ik veel last heb van donkere kringen. In dit zakje zitten er 2 patches, een fullsize doos van 14 patches (7 zakjes) kost €14,40.


Het 6de product is er eentje van Caudalie. Dit merk heb ik leren kennen door de Deauty box en ik ben er helemaal weg van! Zulk fijn merk! Ik kreeg eerder al een parfumflesje ervan, maar deze keer is het een Divine oil die in de box zit.

Dit product is erg geliefd onder de beautyfanaten! Wat er zo speciaal aan is? Hij heeft een heerlijke bloemengeur, deze olie is geschikt voor haar, huid en lichaam en de ingrediënten (mix van druivenzaad, hibiscus, sesam en arganolie) doen de huid stralen! Een perfect product voor deze zomer!

Dit flesje bevat 15 ml. Een fullsize product van 100 ml kost €24,40.


Als laatste een doosje met voedingssupplementen van het merk Arkopharma.  Deze heten Veinotonyl. Zulke producten krijg ik dus niet graag in mijn deauty box. Ik krijg dan nog liever staaltjes van allerlei producten.
Wanneer ik zulke producten nodig heb, haal ik die zelf wel bij de apotheek. Ik vind dit niet kunnen dat ze bij een doos van make-up en verzorgingsproducten ook voedingssupplementen gaan steken. Maar dit is natuurlijk mijn mening! Ook ben ik niet iemand die zulke dingen inneemt zonder ik ze voorgeschreven krijg van de dokter.

Dez capsules zijn op basis van planten en vitamine B2. Druif en Muisdoorn helpen de bloedcirculatie te ondersteunen waardoor de benen licht en gestimuleerd aanvoelen.

In deze doos zitten er 15 capsules, in een fullsize doos zitten er 30 en die kosten €18. 


Buiten dit laatste product is dit weer een geslaagde box. Jammer dat ze een product hebben ingestoken die ik al eens heb gekregen, maar alsnog kan ik het gebruiken en neem het mee op reis deze zomer.

Wat vinden jullie van deze box? Geslaagd of niet?

Ik kijk alvast uit naar de box van juni, want deze zal een samenwerking worden met Planet Parfum! YES! :)

xx Kimberley

Reacties

Bianca zei…
Vind het zeker een leuke inhoud mis alleen een make-up product x
Ja idd :) ik had ook gehoopt op een make-up item. Ik hoop dat er volgende maand wel één inzit, want dan is er een samenwerking met Planet parfum :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)