Beauty wishlist van het moment

Ik denk dat iedereen wel stiekem een apart boekje heeft waarop we onze wensen op noteren. Als beautyblogger is mijn lijst heel erg lang en komen er elke dag wel een paar lijntjes bovenop. Ik vind het leuk om te zien wat andere mensen op hun verlanglijstje hebben staan. Aangezien de mijne erg lang is, heb ik de productjes eruit gehaald die bovenop aan de lijst staan! Dit zijn de productjes op mijn wishlist!

Clinique - lip pop lipsticks + primer



Bobbi Brown - art sticks



Maybelline - The nudes palette



Too faced - love flush palettes



Zoeva - Cocoa palette



Too Faced - Melted liquid lipsticks



Milani - Luminoso Blush



The Make-up eraser



Lush Parfum - Sun



Bumble & Bumble - Surf spray



L'ancôme - My french palette



Wat staat er zoal op jullie wishlist?

xx Kimberley

Reacties

Bianca zei…
Wat een prachtige wishlist sowieso kan ik je die nieuwe lipsticks van Clinique wel aanraden x
Ik zal ze even moeten bekijken in de winkel dan ;) Ik ga binnen twee weken een weekendje naar Amsterdam :) Mijn wishlist zal alvast een stuk uitdunnen dan :) x
Es zei…
Hele mooie producten! De blush van milani heb ik ook op mijn wishlist staan, ben hier zo benieuwd naar! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)