Sweety Pink Heart Shaped Make-up Brush

De webshop Bornprettystore stuurde mij een aantal weken geleden of ze mij enkele producten mochten toesturen om te reviewen. Natuurlijk heb ik ja gezegd, want zo kan ik nog meer verschillende producten voor jullie testen! En natuurlijk is het leuk om nieuwe producten te ontdekken.

Eén van die productjes die ik mocht testen is deze make-up kwast. Deze heet de Sweety Pink Heart Shaped Make-up Brush en ziet er heel anders uit dan alle kwasten die ik al in mijn collectie heb.


De hendel en de haartjes zijn lichtroze van kleur en een gouden metaaltje als handgreep. Heb je liever een zilveren handgreep? Geen probleem want je kan deze zelf als optie kiezen en je hoeft er niet extra voor te betalen. De haartjes van deze kwast zijn super zacht en zijn gemaakt van 100% geitenhaar.
De kwast heeft een totale lengte van 19 cm en de haartjes zijn 4cm lang.

Zoals je kan zien heet de kwast niet voor niks een heart-shaped brush, want de haartjes van de kwast zien eruit als een hartje. Leuk en origineel, maar werkt het ook? Dit laat ik aan jullie zien...


Als je goed kijkt naar de haartjes, zie je dat de haartjes die aan de rand zitten een beetje naar buiten uitlopen. Een erg stevige kwast zal dit daarom al niet zijn, maar dit wil daarom nog niet zeggen dat het geen fijne kwast is!


Ik heb hem hieronder gebruikt als blushkwast en ik moet zeggen dat hij mij aangenaam heeft verrast. Ik bracht met de kwast mijn blush aan en moet zeggen dat de haartjes nog redelijk stevig zijn. Genoeg om je blush mooi aan te brengen aan de aanzet en deze dan mooi en met een lichte hand te vervagen.


Hieronder zie je het resultaat! Je kan deze kwast ook goed gebruiken als poederkwast om je gehele gezicht mee af te poederen en zelf als bronzerkwast! Het is een heel erg veelzijdige kwast, handig om mee te nemen op reis! Zo hoef je maar enkele kwasten mee te nemen.




Ik ben alvast heel erg fan van deze kwast! En het beste van alles? Deze kost maar $2,99, omgerekend zo een €4!

Natuurlijk heb ik ook voor jullie een kortingscode: KBYH10 
Met deze code krijgen jullie 10% korting op jullie volledige bestelling (niet geldig op producten met al een korting!). 

Bezoek even deze webshop, want ze hebben echt leuke spulletjes voor weinig geld!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)