The Body Shop - Lip & Cheek Stain

Toen ik de kerstproducten van The Body Shop voor het eerst zag, was er één product bij dat mijn aandacht trok. De verpakking van deze lip & cheek stain doll heeft het gezichtje van een Japans poppetje en is super schattig!



Wanneer je het popje haar 'knotje' eraf draait komt er een handige applicator tevoorschijn. Hiermee breng je het product makkelijk aan op je wangen en/of lippen.


Zoals je misschien wel kan zien op de foto hierboven bevat het product kleine gouden glittertjes. Je ziet ze goed zitten op de applicator, maar eenmaal aangebracht zie je er bijna niks meer van.

Ik heb het product zowel op mijn wangen als op mijn lippen aangebracht en laat hieronder aan jullie het resultaat zien. Op mijn wangen heb ik enkele stipjes aangebracht. Zoals je kan zien krijg je een mooie subtiele blos op je wangen. Heel naturel. Natuurlijk kan je zelf bepalen hoeveel je aanbrengt, je kan het product moeiteloos opbouwen. 

Jammer genoeg vind ik dit product niet fijn werken. Hij brengt goed aan met de applicator, maar je moet je haasten om het product uit te wrijven. Hij laat namelijk snel een plek achter op de plaats waar je het hebt aangebracht. 


 

Hetzelfde probleem op de lippen. Het product droogt zo snel op dat je de lijntjes kan zien waar je hebt gewreven met de applicator. Wanneer je wondjes hebt of velletjes op je lippen zie je dit ook super goed met dit product. Wanneer je wondjes hebt kan je dit niet zo makkelijk verbergen, maar je scrubt het best je lippen vooraf wanneer je last hebt van velletjes. De kleur is dan wel weer mooi. Ook hier kan je zelf bepalen met het opbouwen van de kleur.

 
 
Zoals ik eerder al zei... het product heeft een mooie kleur...



Maar dit is het resultaat als je het eenmaal probeert af te vegen na enkele seconden. Ik heb alles geprobeerd om het eraf te krijgen, maar het ging niet weg. Wel jammer.

 


Al bij al ben ik niet zo tevreden over dit product. Een toffe verpakking en leuk bedacht, maar aan het product zelf is er werk! Ik zou het niet meer opnieuw kopen. Dit popje kost €12 en is te koop bij The Body Shop filialen.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)