Essence - How to make bright eyes make-up box

Dit is de 3de en laatste box die ik kocht van de Essence make-up boxen. Deze heet de "How to make bright eyes make-up box". Deze boxen zijn enkel verkrijgbaar in de grote Kruidvatfilialen met de 3 meter lange schappen. Ik heb eerder al 2 boxen gereviewed en deze kan je hier en hier vinden. Er zijn in totaal 5 boxen beschikbaar, maar ik kocht er maar 3 aangezien deze mij het meeste aanspraken.



Wat eerst en vooral mag gezegd worden: Essence heeft qua budgetmerk echt een leuke verpakking gemaakt. De doosjes zijn goed stevig en ogen ook heel leuk. De kleurtjes zijn lekker fel en girly. Dit zijn doosjes die snel je aandacht trekken in de winkel. Zoals bij de andere 2 boxen zitten er ook bij deze box 2 fiches verstopt aan de achterkant van de spiegel. Deze vertellen je hoe je met deze kleurtjes een leuke look kan maken en hoe en waar je alles aanbrengt.


Zoals je kan zien zitten er in deze box ook 6 verschillende oogschaduwkleurtjes. Deze bevatten allemaal een satin shimmer zodat ze zorgen voor een mooie glans wanneer je ze aanbrengt. De zachtroze kleur (Natural beauty) uit de box heeft meer glitter dan shimmer. De kleurtjes passen perfect bij elkaar voor een mooie zachte, maar heldere ooglook te maken.


De kleurtjes zijn heel goed qua pigmentatie, zeker voor een budgetmerk! Ook voelen ze heel erg zacht aan wanneer je ze aanbrengt maar ze kunnen wel wat brokkelen en dit veroorzaakt fallout.

Wees dus voorzichtig wanneer je ze aanbrengt en klop goed je make-up kwast af vooraleer je de oogschaduw op je ogen aanbrengt. Er zit in de box een klein kwastje inbegrepen maar ik kan deze niet echt aanraden. Het kwastje is zo hard dat je oogschaduw nog meer brokkelt. Ook is het geen handig kwastje om te gebruiken. Ik heb liever mijn eigen kwasten.

  Light up! / Eyes bright open / Team Bright


Vanilla eyes / Natural Beauty / The Irresistable

Voor wie een leuk kleurrijk (maar niet té kleurrijk) doosje zoekt om een mooie look te maken, kan ik deze zeker aanraden. Het doosje kost slechts €5,99! Echt een goeie deal. Ga deze zeker een bekijken wanneer je ze in de schappen ziet liggen.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)