MAC lipstick - Snob

Vandaag opnieuw een lipstick en jawel, opnieuw een lipstick van MAC! Deze keer is de kleur Snob aan de beurt om een review te ondergaan. Zoals altijd hebben de lipsticks van MAC dezelfde zwarte verpakking die er best wel professioneel uitzien.


Deze lipstick stond al een tijdje op mijn verlanglijstje en de laatste keer dat ik bij MAC was, was hij uitverkocht. Daarom probeerde ik het deze keer opnieuw en deze keer hadden ze hem gelukkig wel in voorraad. Natuurlijk nam ik deze lipstick mee naar huis.


De lipstick heeft een baby roze kleur met mauve ondertonen. Deze lipstick heeft een Satin finish. Dit zijn lipsticks die een finish hebben met een goede dekking of pigmentatie. Deze lijken op een matte finish, maar dan met meer glans. Deze zijn ook minder uitdrogend en smeren ook makkelijker uit. Een mengeling van een mat met een gloss dus :) Ze blijven een hele poos op je lippen zitten, wat heel fijn is aan deze lipsticks.



De kleur is voor mijn huidskleur (ik ben heel erg bleek) niet donker. Hij geeft wel wat kleur maar het is niet té. Een ideaal kleurtje voor dit najaar! Ook in de lente/zomer is deze makkelijk te dragen.



Tot nu toe is dit mijn favoriete kleurtje van MAC. De lipsticks van MAC zijn verkrijgbaar via de MAC counters of online. De lipsticks kosten €19 per stuk.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
oh wauw, die kleur is zoo geweldig mooi! <3
Unknown zei…
Deze kende ik nog niet. Prachtig kleurtje!
Es zei…
Heel mooi! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)