MAC - Japanese Maple Lipstick

Ik heb de laatste tijd een lichte verslaving voor het professionele make-up merk MAC. Mijn favoriete producten van MAC zijn de lipsticks. Er zijn zoveel mooie kleurtjes beschikbaar en ik heb altijd moeite met mijn favorieten te kiezen. Ik ging dit weekend opnieuw bij MAC en heb natuurlijk opnieuw lipsticks gekocht. Vandaag toon ik jullie er eentje van.

Deze lipstick heet Japanese Maple en kocht ik op aanraden van een verkoopster bij MAC. Oorspronkelijk wou ik de lipstick Crème de Nude kopen, maar die was helaas niet in voorraad. Ik vroeg of ze geen alternatief had en ze toonde mij deze cremesheen lipstick, Japanese Maple genaamd. Een hele mooie nude kleur.



Ik had al een nude lipstick van MAC in mijn collectie (Myth), maar deze is veel te nude voor mijn huidskleur. Het geeft een raar effect op mijn lippen en laat mij er ziek uitzien. Deze is veel warmer van kleur en geeft je een mooie naturelle kleur.



De lipsticks van MAC zijn heel goed gepigmenteerd en brengen heel makkelijk aan. Ze zijn heel erg romig en zijn zacht van textuur. Ook hebben ze een heel erg lekkere geur. Deze lipstick is een cremesheen lipstick. Dit wil zeggen dat deze lipsticks niet zo erg gepigmenteerd zijn. Ze hebben meer het effect van een getinte lipgloss.



Zoals je kan zien zijn de cremesheen lipsticks ook nog heel goed gepigmenteerd!

Swatches


 

Ik ben heel erg tevreden met deze lipstick en vooral het kleurtje. Het is echt een product die je in je collectie moet hebben! Zoals jullie wel weten kosten deze lipsticks €19 per stuk, maar ze zijn het meer dan waard! Verkrijgbaar bij de MAC counters!

xx Kimberley

Reacties

Es zei…
Mooi nude kleurtje! X
Unknown zei…
Leuk everyday kleurtje! Deze kende ik nog niet.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)