MeMeMe - The Ultimate Eye Palette - Classic

Ik heb niet zo een goede ervaringen met de producten van het merk MeMeMe. Ik heb eerder al enkele producten van hen getest en was hier totaal niet tevreden over. Ik kreeg onlangs bij een bestelling een trio palletje van dit merk cadeau en wou deze enthousiast swatchen, maar er kwam totaal geen kleur vanaf (review vind je hier).

Toen ik een paar weken terug een bestelling plaatste bij de webshop The Make-up spot, zag ik een oogschaduwpalletje voorbij komen van MeMeMe. De palette zag er heel erg mooi uit en besloot ze nog een laatste kans te geven. Misschien zijn de kleurtjes beter in een grotere palette? Who knows!



Zoals alle zwarte verpakking krijg je snel vlekken. Bij deze is dit niet anders. Op de zijkant van de verpakking staat er een leuke tekst. Het zijn zulke details die het leuker maken.


De palette bevat 8 verschillende kleurtjes, waarvan 2 matte kleuren. De textuur van deze oogschaduwkleuren zijn heel erg zacht en zijn zeker een stuk gepigmenteerder dan de trio doosjes. Welk merk ik dat de oogschaduw een lichte fallout hebben en brokkelen wanneer je ze met je kwast probeert op te nemen. Met deze palette valt er zeker te werken. Jammer genoeg blijft de oogschaduw niet zolang op je ogen zitten.




Ook zit er een dubbelzijdige kwast in de palette. Langs de ene kant heb je een gewone oogschaduwkwast en aan de andere kant een fluffy blendingkwast. Heel handig wanneer je je kwasten bent vergeten, maar ik gebruik toch liever mijn eigen kwasten. Meestal werken de kwasten die bij de palettes meegeleverd zijn, echt niet fijn. Namen van oogschaduwkleuren kan ik jullie niet geven, want er staan geen namen geprint.




Swatches


Deze palette kost €18,50, wat veel is voor deze palette. Ik kan jullie voor die prijs de Sleek palettes aanraden. Deze kosten slecht €9.99 en zijn heel erg goed gepigmenteerd. Deze mememe palette is zeker beter dan de trio doosjes van het merk, maar dit product heeft me zeker niet overtuigd. Er bestaan zeker betere palettes voor die prijs! Deze palette kan je ook nog vinden in een paarse variant.

xx Kimberley

Reacties

Es zei…
Mooie kleuren! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)