Essence - Soo glow! Cream to powder highlighters

Vandaag wil ik aan jullie de nieuwste highlighters laten zien van het merk Essence. Deze heten de Soo glow! highlighters. Op de verpakking staat er "cream to powder' highlighter. De naam zegt het zelf al. In de verpakking zijn het creamy higlighters, maar wanneer je ze eenmaal hebt aangebracht op de huid krijgen ze een andere textuur en krijgen ze een poedervorm. Essence is het eerste budgetmerk die met een betaalbare vorm aan komt zetten. Zulke productjes bestonden reeds al, maar dan wel bij de dure merken zoals Chanel.


Deze highlighter zijn beschikbaar in 2 verschillende kleurtjes, namelijk 10 Look on the bright side en 20 Bright up your life.

Jammer genoeg zijn deze niet zo makkelijk aan te brengen met een make-up kwast. Ik vind het niet zo leuk om make-up aan te brengen met mijn handen, kwestie van hygiëne. Aangezien het niet makkelijk gaat met de kwasten, breng ik een beetje op mijn vingertoppen aan en breng het met deppende bewegingen op mijn jukbeenderen aan.

10 Look on the bright side (links), 20 Bright up your life (rechts)

 10 Look on the bright side


 20 Bright up your life


De productjes bevatten heel veel shimmer en zijn heel goed gepigmenteerd. Op de huid geeft dit een mooi glowy effect en het ziet er niet té uit. Let wel op met de hoeveelheid die je aanbrengt, want het kan snel té lijken. De highlighters hebben net een metallic glans.

Deze highighters kosten elk €2,89 en zijn echte aanraders! Je kan ze vinden bij de grotere kruidvatfilialen die de 3 meter schappen hebben! (lijst online te vinden) Niet bij de kleinere Kruidvat!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ze zien er mooi uit! Ik ben erg benieuwd hoe deze staan.
Es zei…
Heel mooi! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)