The Body Shop - Glazed Apple Tin Of Treasures - Kerst 2014

De kerstcollecties liggen sinds deze maand opnieuw in de winkels. Ik heb tot nu toe nog niet veel gezien waar ik benieuwd naar was, maar de producten van The Body Shop spraken me wel heel erg aan. Vooral deze Glazed Apple Tin Of Treasures stond op mijn verlanglijstje. Ik nam deze mee naar huis en ga hem vandaag aan jullie laten zien.



Toen ik deze schattige verpakking zag, was ik meteen verkocht. Hoe leuk is dit :) De geur van deze producten is héééérlijk! De beste geur die ik tot nu toe (naast de citroenlijn die is afgeschaft) al heb geroken! Een echte appelgeur! Om je een idee te geven van de grootte van de verpakking heb ik mijn hand erbij geplaatst.


Zo ziet de binnenkant eruit! Heel erg leuk verpakt.


Ook de binnenkant zit heel goed beschermd.


In de verpakking zitten volgende productjes:

- Een mini puff
- Een mini douchegel (60ml)
- Een mini body butter (50ml)
- Een mini body scrub (75ml)
- Een mini shimmer lotion (60ml)


Mini Puff


Mini Body butter (50ml)



Zoals alle andere body butters zijn deze heel erg verzorgend en zitten er in deze versie shea boter en sesamolie. Ze zijn dikker dan de gewone body lotions en zijn perfect voor deze winter.


Mini body scrub (75ml)




Mini douchegel (60ml)



Mini shimmer lotion (60ml)


Deze shimmer lotion laat een shimmerlaagje achter op de huid. Let wel op wanneer je hem aanbrengt! Wanneer je ergens naartoe moet en je brengt deze aan, gebruik handschoenen! Je handen zitten helemaal onder. Het effect op de huid is heel erg mooi en niet té!



Dit waren de productjes die in de appeltin zaten. Willen jullie deze ook proberen of misschien iemand cadeau doen? Je kan deze vinden bij The Body Shop filialen voor maar €20. Achteraf kan je deze tin nog gebruiken om spulletjes te bewaren. Bij mij heeft ie al een plaatsje op mijn make-up tafel :)

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)