Create it your way - TAG

Ik zag deze tag op verschillende blogs passeren, neem hem gerust over en laat de link na in de comments :) Ik heb hem voor jullie ook ingevuld! Veel lees - en invulplezier.




Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?

Daar ben ik snel uit! Zeker iets met citroen. Ik hou van frisse geuren en citrusgeuren.
Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?

Dit is een moeilijke, aangezien elke kleur al bestaat volgens mij :) Tegenwoordig kan je niet snel nog iets verzinnen.

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?

Een tool om makkelijker eyeliner aan te brengen

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?

Zeker en vast over make-up, mijn grootste passie en hobby.

Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?

Een film over een seriemoordernaar, het klinkt misschien gek, maar ik ben altijd al gefascineerd geweest over de denkwijze van moordenaars en het oplossen van moorden. Zoals in de serie Bones.

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?

Allerlei gadgets, make-up spulletjes, home decor spulletjes enz... Hoe leuk!

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Mijn make-up aanbrengen! Handig wanneer je niet veel tijd hebt, of je iets niet goed kan (in mijn geval een winged eyeliner zetten ;)).

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?
Een app om te zien waar je welk merk make-up kan kopen.

Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?

Als het maar een dier is die afstamt van een vogelsoort! Ik heb een zwak voor vogels, en het meeste voor eenden! En laat die maar in mijn tuin rondwaggelen.

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?

Make-up lessen :) Hoe je je tools gebruikt zoals make-up kwasten, hoe je make-up aanbrengt, enz...

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?

Citroen en meloen gecombineerd! mmmm

Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?
citrussmaak! Maar dat bestaat al :p

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?

Geen idee :)

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?

Een oude gerenoveerde fermette, waar ik altijd al dol op ben geweest met paardjes in de weide. Een grote open haard, wanneer het koud is. Een enorme inloopkast met daarin een grote make-up ruimte. en alles in een wit/beige rustieke stijl (countrystijl). Meer moet dat niet zijn ;)!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)