TAG - All about Autumn

Ik zag deze leuke TAG de ronde doen en vond het wel leuk om hem ook eens in te vullen! Wie zich geroepen voelt, kan hem ook overnemen. Laat een link achter bij de comments met het resultaat :)


- Wat is je favoriete herfstdrankje?



Aangezien ik geen koffie drink, ga ik voor een warme chocolademelk met veel slagroom. Die van Starbucks is zoooooo lekker!

- Wat zijn je leukste wanten en muts?
Een muts draag ik niet, want ik draag de kap die aan mijn jas hangt. Mijn leukste wanten zijn witte fluffy wanten :)

- Welke muziek luister je in de herfst?



Niks speciaals. Gewoon de muziek die ik op dat het moment het leukste vindt. Momenteel is dit weer Jessie J.

- Welk parfum ga je het meeste dragen deze herfst?




De meeste mensen dragen in het najaar wat zwaardere geuren. Helaas kan ik daar niet aan meedoen. Van zodra ik een zwaardere geur draag of ruik, krijg ik meteen hoofdpijn. Ik draag standaard Davidoff - cool water.

- Wat is je lekkerste herfst geurkaars?



Momenteel is dit deze van Jewelcandle.nl. Ik schrijf hier nog een blogpost over!

- Wat is je favoriete make-uplook voor de herfst?
Bordeaux, goud en bruintinten voor oogschaduwkleuren. Een wat appelrode kleur voor blush en een lichtroze kleur voor de lippen.

- Go to herfst moisturizer?



Shiseido Ibuki moisturizer.

- Wat is je favoriete herfst snack?
Het is niet echt een snack, maar ik ben gek op pompoensoep.

- Hoe ga je verkleed met Halloween?
Ik doe niks speciaals met Halloween :)

Hopelijk vonden jullie het leuk om lezen :) Neem gerust over!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)