Nog meer Maybelline - Color Drama Intense Velvet lip pencils!

Ik was zo erg onder de indruk van de eerste Maybelline - Color Drama Intense velvet lip pencil die ik kocht (artikel vindt je hier). Ik besloot om nog een aantal kleurtjes te kopen waar ik het meest naar benieuwd was en laat deze vandaag ook aan jullie zien.


Ik heb niet zoveel lippotloden in mijn collectie en daar wil ik verandering in brengen. Natuurlijk moet je er op letten dat de meeste lippotloden je lippen erg uitdrogen, zeker als je ze alleen draagt.

Bij deze lippotloden is dit echter niet het geval. Ze hebben een zachte matte finish en zijn geweldig goed gepigmenteerd. Ze zijn perfect om alleen te dragen. Een lipstick in potloodvorm! Wil je toch wat glans? Ga er dan gewoon met een doorzichtige lippenbalsem overheen!


De kleurtjes die ik deze keer kocht zitten in dezelfde kleurenfamilie, namelijk de roze tinten! Er zijn nog donkerdere kleurtjes verkrijgbaar, misschien ga ik die wel halen wanneer het herfst wordt. Voor nu kocht ik de kleurtjes 130 Love my Pink, 150 Fuchsia Desire en 420 In with coral.


130 Love My Pink





150 Fuchsia Desire





420 In With Coral





De potloodjes voldoen zeker en vast aan hun beschrijving! Het is mat, maar is toch voldoende zacht om het makkelijk aan te brengen. De kleuren zijn ook geweldig gepigmenteerd en goed dekkend.

Ook drogen mijn lippen niet uit en ziet het er niet raar uit. Bij sommige matte producten kan het product in de lijntjes gaan zitten of zie je goed de oneffenheden zoals losse velletjes. Bij deze productjes is dit zeker niet het geval. Ze zijn romig, maar niet glanzend! Het perfecte lipproduct om in je tas te hebben en snel aan te brengen. Ze zijn dekkend in één laagje.

Je kan deze verkrijgen bij de drogist voor maar €6,99 per stuk! Een mooie deal! 


xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)