Opgemaakt/Empties #5

Ik heb alweer een opgemaakt artikel voor jullie klaar staan. Ik heb de afgelopen tijd weer een hele hoop producten opgemaakt en laat deze vandaag aan jullie zien. Aangezien ik alles goed heb gebruikt kan ik jullie ook van elk product een review en mijn mening geven.

Laten we weer eens beginnen met de douchegels die ik heb opgemaakt. Eerst en vooral deze douchegel van het merk Tahiti. Deze douchegel heeft een heerlijke lychee geur en romige textuur. Een prima douchegel. Zou ik zeker opnieuw kopen.


Ook maakte ik deze douche foam van het merk Rituals op. Deze komt uit hun onlangs nieuwe T'ai chi lijn en bevat een geur van witte lotus & yi yi ren. Deze kreeg ik bij de Collab Deauty box met Elfi.


Deze maand zitten er opnieuw 2 douchegels van The Body Shop in de opgemaakt stash. Mijn vriend en ik gebruiken de douchegels van TBS heel erg graag en slaan af en toe een paar verschillende geuren in één keer in wanneer er sale is. Deze keer maakten we een Sweet lemon douchegel op (helaas wordt deze niet meer verkocht, maar we hebben er nog een aantal op voorraad) en ook nog eentje met de geur Virgin mojito, een mix van limoen en mint. Heel erg fris voor deze zomer en ook niet sterk.




Deze shampoo van Head & Shoulders stond al een tijdje in de badkamer en deze moest echt eens opgemaakt worden. Mijn vriend heeft een tijdje zijn haar in een korte coupe gesneden (broskopje) en deze heeft hij dus niet zozeer meer nodig.

En aangezien ik mijn favoriete haarproducten heb en wel moet gebruiken (ik heb eczeem en moet speciale producten gebruiken) hebben we deze maar eerst even opgemaakt om er vanaf te zijn. De geur is heerlijk (komkommergeur) en fris, maar dit werkt voor geen meter. Je haar schoonmaken oké, maar roos verwijderen, nee!


En nu we toch bezig zijn over haarproducten en eczeem, dit is de shampoo die ik elke keer gebruik om de heel erg droge huid tegen te gaan. Deze is van het merk Ducray en heet Kelual DS. Ik heb soms periodes dat de eczeem heel erg is en ik mijn huid letterlijk en figuurlijk zou openkrabben van de jeuk.

Er helpt niks anders dan deze shampoo! het is zeker en vast mijn holy grail! Dit merk kan je verkrijgen bij de apotheek. Ik kreeg deze voorgeschreven door de dermatoloog, maar je kan hem ook zonder voorschrift halen! Let wel op deze kost €15 per flesje! Duur maar effectief.


Volgend staaltje kreeg ik ook bij de Deauty box. Deze keer in de box van afgelopen juli. Deze is van het merk René Furterer en heet naturia. Nog nooit van dit merk gehoord en waar je het kan kopen. De werking is echter niet zo fijn. Ik gebruikte deze na mijn shampoo tegen eczeem om mijn haar nogmaals te reinigen, maar het droogde mijn haar heel erg uit, het leek net stro! Niet mijn favoriet.


Nog een product van The Body Shop, maar deze keer geen douchegel. Dit is een Body, room & Linen spray met een lekkere groene thee en limoengeur. Ik vernevelde er elke avond voor het slapen gaan wat op ons hoofdkussen en viel door de rustige geur makkelijker in slaap. Deze mis ik tot nu toe toch wel, misschien even een nieuwe halen binnenkort.


Niks speciaals aan volgende producten. Standaard tandenpoetsgerief. Elk een nieuwe tandenborstel gekocht en dit zijn de oude!


Ook een tube tandpasta opgemaakt. Opnieuw eentje van Oral B. Niet echt fan van de mintgeur want deze is erg aanwezig bij deze tube. Een beetje té aanwezig, want mijn mond stond in brand van de munt! Toch maar weer een andere de volgende keer.


Ik heb een product van Philosophy (hope in a jar, een gezichtscrème voor de droge huid) deze keer in de bak liggen, maar deze heb ik niet volledig opgemaakt. Zoals je kan zien zit er nog een beetje product in he potje. Jammer genoeg was deze niet meer zo goed en over datum. Natuurlijk wil ik niet nog meer eczeem op mijn gezicht, dus heb ik deze maar weggegooid. Zeker een geweldig product, ik heb al een nieuwe op voorraad.



Opnieuw een handcrème deze maand. Eentje van Clarins deze keer. Deze heet de hand and nail treatment cream. Een hele fijne en lichte handcrème die onmiddellijk intrekt. Deze heeft net dezelfde geur als de Mustela babyproducten. Fijn maar ook wat aan de dure kant. Ik kreeg deze bij een Deauty box maar kan niet direct meer vinden dewelke.


Deze mini deo van Nivea (Stress protect) zat in mijn handtas en heb deze ook opgemaakt deze maand. Simpel en fijn. Laat geen witte waas na.


Nog een staaltje van een product uit een Deautybox die ik nooit gebruikte. Gezond ziet het er niet echt meer uit. Dit vindt je dus wanneer je je rommel uitzoekt.



Ook een onopgebruikt make-up product in de bak deze maand. Deze prime pot van Stila in de kleur taffy is helemaal uitgedroogd en is niet meer te gebruiken.



Opnieuw een lippenbalsem. Eentje van Dermalex voor de droge en gevoelige huid. Deze kreeg ik in het ziekenhuis wanneer ik geopereerd was in februari aan mijn wijsheidstand. Zonde om weg te smijten, dus eerst maar even opgebruiken.



Dit is een staaltje van Caudalie en heet Vinosource. Dit is een dorstlessend serum voor je huid en aangezien ik een heel erg droge huid heb, heeft deze wonderen gedaan voor mijn huid. Na het douchen aangebracht op mijn gezicht voor ik mijn moisturizer heb gebruikt en dit was hemels! Deze koop ik zeker opnieuw! Deze zat in een Deauty box! Wie weet waar ik dit merk in België kan vinden in de winkels, let me know!


Nog een staaltje dat ik ergens bij kreeg van Embryolisse. Een fijne moisturizer.


En als laatste, een mascara! Deze keer eentje van Maybelline. Deze heet the falsies feather-look volume express. Een heel erg fijne mascara! Deze moet je proberen! Geeft veel lengte en volume aan je wimpers en met een wimper kruller te gebruiken heb je ook die perfecte krul!


Dit was alweer de empties van deze keer! Hebben jullie al één van deze producten gebruikt en wat vinden jullie ervan?

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wat heb je veel opgemaakt :)
Er zitten fijne producten tussen!
X
Ik heb idd veel opgemaakt, maar ik doe deze opgemaakt artikels niet elke maand. Ik wacht tot ik een genoeg aantal producten heb verzameld :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)