Victoria's Secret - Miniatuur parfum set

Ik zie heel veel Amerikaanse You Tubers spreken over de parfums van Victoria's Secret over hoe geweldig ze wel zijn. Jammer genoeg kan je ze hier in België niet kopen. In Nederland heb je er wel één, maar deze kan je enkel op Schiphol vinden achter de douane. Ga je dus op reis, neem dan zeker even een kijke terwijl je op het vliegtuig wacht! 

Ikzelf kocht dit setje bij de Victoria's Secret in Curacao, waar ik afgelopen juli op reis ben geweest. Daar hebben ze namelijk ook een winkel. Je kan ze ook via Ebay kopen of via de Amerikaanse webshop, maar dan betaal je veel verzendkosten en taksen en kan je de geuren niet testen!

Ik heb aan bijna alle parfums geroken die ze hebben, en ik kon niet kiezen. Ze ruiken allemaal even lekker. Toen zag ik dat je ook mini's kon kopen in één set, heb ik deze gekocht. Ik wissel graag af van parfum en deze mini's zijn perfect daarvoor. En nu kan ik ook meerdere testen.


De mini's komen in een mooie doos die op de zijkant een lint heeft met de naam op. Ik laat ze mooi in het doosje zitten en laat ze zo op mijn kast pronken. Leuk om uit te stallen!


Er zitten in totaal 6 geurtjes in de doos. Elk flesje bevat 7,5ml, een aardige hoeveelheid om te testen. Het zijn geen eau de toilette flesjes, maar eau de parfum! Het verschil? Eau de parfums blijven langer zitten en zijn natuurlijk ook duurder.

Hieronder zie je de verschillende geurtjes en beschrijvingen. Aangezien ik geen krak ben in geuren te omschrijven, heb ik de verschillende opgezocht op hun website.

De geurtjes die in de set zitten zijn:

- Victoria
- Sexy little things noir tease
- Victoria's secret angel
- Victoria's secret heavenly
- Victoria's secret bombshell
- Very sexy

Victoria

Fresh. Sexy. Totally irresistible. The Victoria collection–everything you love about Victoria’s Secret. A sparkling blend of red berries, Victoria rose and crème brûlée. 
  • Fragrance type: Fruity Floral
  • Notes: Red berries, Victoria rose and crème brûlée
  • 25 ml/.85 fl oz
  • Domestic


Sexy little things noir tease

The ultimate flirt: seductress meets coquette in this boudoir-inspired fragrance with a touch of lace, fishnet and a hot pink atomizer.
  • Fragrance type: Warm
  • Notes: Black vanilla, frozen pear and blooming gardenia
  • Includes twist-on cap for traveling
  • 50 ml/1.7 fl. oz.
  • 100 ml/3.4 fl. oz.
  • Domestic


Victoria's secret angel

Earn your wings with the essence of an Angel: a runway-ready mix of vibrant freshness and seductive warmth.
  • Fragrance type: Floral
  • Notes: Sparkling plum, sheer violet and amber
  • 30 ml/1 fl. oz.
  • 75 ml/2.5 fl. oz.
  • 125 ml/4.2 fl. oz.
  • Domestic


Victoria's secret heavenly

Fall for the one and only Victoria’s Secret Heavenly, our romantic most-loved fragrance in a gorgeous bottle.
  • Fragrance type: Warm
  • Notes: White musk, sandalwood, vanilla and white peony
  • 50 ml/1.7 fl. oz.
  • 100 ml/3.4 fl. oz.
  • Domestic


Victoria's secret bombshell

Sexy today, sexy tomorrow, sexy forever: our signature award-winning Bombshell fragrance in a gorgeous emerald-cut bottle.
  • Fragrancetype: Fruity floral
  • Notes: Purple passion fruit, Shangri-la peony and vanilla orchid
  • 50 ml/1.7 fl. oz.
  • 100 ml/3.4 fl. oz.
  • Domestic


Very sexy

Start the ultimate seduction with vanilla orchid, sun-drenched clementine and midnight blackberry, made to thrill in a bold red bottle.
  • Fragrance type: Warm
  • Notes: Vanilla orchid, sun-drenched clementine and midnight blackberry
  • 50 ml/1.7 fl. oz.
  • 100 ml/3.4 fl. oz.
  • Domestic


Ze ruiken één voor één allemaal even goed. Wanneer je een verzamelaar bent van mooie parfumflesjes, dan raad ik jullie zeker aan om eens de grote versies van deze te bekijken op hun website (deze vindt je hier). Deze zijn echt prachtig!

Ik betaalde voor deze set ongeveer €40.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)