Victoria's Secret - Neutral Exotics Eye Palette

Het populaire merk Victoria's Secret is bij ons in België helaas niet te koop, maar je kan dit merk wel vinden op Schiphol (achter de douane, dus enkel voor mensen die met het vliegtuig reizen). Binnenkort komt er ook eentje in het station van Amsterdam, maar deze is voorlopig nog niet open.

Nu ben ik begin juli met mijn vriend naar Curacao gereisd, en tot mijn grote verbazing hebben ze op dit kleine eiland een eigen Victoria's Secret winkel! Hoe leuk! Ik kon natuurlijk niet snel genoeg die winkel binnengaan en kwam meteen in een beauty walhalla! Jammer genoeg verkochten ze geen kledij (enkel wat ondergoed), wel accessoires, parfum en make-up! En je kan het alvast wel raden dat ik wat heb gekocht.


Ik kocht daar deze oogschaduw palette met de naam Neutral Exotics eye palette. Ik had ook nog eens geluk want wanneer ik daar was, was het net ook nog eens sale en kon ik dit palletje meenemen naar huis met 50% korting! In plaats van $31 (€28,18) betaalde ik maar iets van $15 (€13,63). Van een fijne deal gesproken! Dit palletje is uitgekomen in de zomer van 2014, een jaar geleden.


Waneer ik de verpakking eraf haal (roze kartonnen papiertje) zie je de palette iets beter. Deze heeft een blinkende zwarte verpakking, met daarin grijze matte 'vlokje'. Een luipaardprintje kan je het niet echt noemen, maar wel een leuke verpakking. Lang zal deze niet mooi blijven, want je ziet er heel snel vingerafdrukken op staan.


Wanneer je de palette openmaakt, zie ik meteen de grote spiegel aan de bovenzijde. Deze is nog beschermd met een plastic folie. Daaraan hangt een stickertje met "test me, love me". Leuk detail.


In de palette zitten er in totaal 10 verschillende oogschaduwkleuren in verschillende bruintinten. Er was ook nog een smokey variant verkrijgbaar, maar ik heb meer iets voor de aardetinten.

Ook zit er nog een dubbelzijdig applicatortje en een zwarte eyeliner bij de palette als extraatje. In totaal dus 12 essentials volgens Victoria's Secret.

De kleurtjes hebben allemaal een metallic gouden glans. De donkerbruine kleur (4de op eerste rij) bevat een ietwat grovere gouden glitter. De lichtste kleur heeft ook een mooie metallic glans, maar deze is een heel stuk lichter dan de andere kleurtjes. Een mooie highlightkleur dus.


Dit zijn de swatches...

Bovenste Rij


Onderste Rij


Zoals je kan zien zijn alle kleurtjes heel goed gepigmenteerd. Ze voelen zijdezacht aan en hoewel ze er erg poederig uitzien, hebben ze absoluut geen fallout! Er mochten van mij toch wel één of twee matte kleurtjes in de palette hebben gezeten. Dit mis ik namelijk wel om op het bewegende ooglid aan te brengen.

Naast de oogschaduwkleurtjes zaten er ook nog twee andere productjes in de palette.


Als eerste een zwart oogschaduw potlood in de kleur extreme black. Het brengt super snel op de waterlijn aan en blijft goed zitten. Het potlood is boterzacht wanneer ik het gebruik en de kleur is donkerzwart. Een erg fijn potlood.




Ook zat er nog een dubbelzijdig en eenvoudig kwastje bij, maar die gooi ik meestal direct in de vuilnisbak, net zoals nu. Ik gebruik liever mijn eigen kwasten en meestal zijn de kwastjes die je bij zulke palettes krijgt meestal toch niks.

Ik heb dus een goede palette gevonden voor een klein prijsje! Ik ben er heel erg blij mee! Wanneer je deze nog ergens kan scoren, zeker doen!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wauww prachtige palette ❤️
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)