Make-up Revolution - Flawless Ultra Eyeshadow Palette

Vandaag heb ik voor jullie weer eens een blogpost met een make-up product van Make-up Revolution. Ik denk dat ik stilaan de hele collectie van dit make-up merk in mijn collectie heb liggen! Zo fijn vind ik de producten!

Vandaag een review van de Flawless Ultra oogschaduw palette. Dit is een palette dat uit 32 verschillende oogschaduwkleuren bestaat. De ene kleur al even prachtig als de andere kleuren.


De fun begint al bij het uitpakken van mijn bestelling. Hoe leuk is deze bling verpakking! Ik word er alvast instant happy van! Op de achterzijde van de verpakking vindt je ook de kleurtjes terug, handig wanneer je de palette in de kartonnen verpakking wil laten zitten. Het is misschien wel een aanrader, want er komen ongelofelijk snel veel krassen op de palette!


Zoals alle andere verpakkingen van Make-up Revolution is de buitenkant van de palette blinkend zwart van kleur en heeft ze een gouden opdruk. Zoals ik al zei blijft deze niet lang mooi, want er komen ontzettend snel krassen op!


Wanneer je de verpakking opent, zie je de mooie oogschaduwkleuren tevoorschijn komen. Ook zit er in elke palette telkens een grote spiegel verwerkt. Heel erg handig voor onderweg! De kleurtjes hebben elk een naam, wat mij heel erg verbaasd!

Normaal gezien geven merken nooit namen aan hun kleuren wanneer het om grote palettes gaat. Ik ben blij dat Make-up Revolution dit wel heeft gedaan. Wanneer je een tutorial maakt, is het veel makkelijker om de kleur te vermelden ipv ze telkens te moeten aanduiden op de foto! Ik zet de namen van de kleurtjes onder volgende foto!

Paper/ Soft Glow/ Buff/ Highlite/ Angel/ Unlimited/ Brew/ Silver smoke
Almost There/ Uncover/ Barely pink/ Lowlite/ Golden night/ Gold digger/ Cheerless/ Blue stars
Smudge/ Shimer heart/ Universal/ Copper shimmer/ Medal/ Darkest shimmer/ Tarnish/Black tie
Pure chocolate/ Raw/ Red night/ Molton chocolate/ Burgandy nights/ GreenStars/ Café noir/ Night

Zoals je kan zien laat je best je palette niet vallen! Tijdens de transport van mijn bestelling is er zelf al een kleurtje gesneuveld. Jammer en best een beetje beu, want nu zit de rest van mijn palette ook onder de zwarte stukjes en gaat het mengen met alle andere kleurtjes!


De kleurtjes zijn heel erg gepigmenteerd zoals we al gewoon zijn van dit merk! Ze zijn heel erg zacht van textuur en brengen makkelijk aan. Ook blenden ze heel goed in de crease. Kortom, heel erg fijne kleurtjes om mee te werken en een mooie ooglook te creëeren.

Ook de matte kleuren bevatten redelijk veel pigment! Bij de meeste matte kleuren kan het een probleem zijn dat ze bijna geen pigment bevatten, maar bij deze is dit zeker niet het geval!

Hieronder vindt je enkele swatches van zowel shimmer kleuren als matte kleuren...


Ik ben heel erg fan van deze palette en kan jullie deze zeker aanraden! Ik kocht ze via de site Beauty88 voor maar €9,99. Heb je maar een klein budget en zoek je een degelijke palette? Dan zal je voor deze prijs zeker een super goed palette hebben!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)