NYX - Mega Shine Lipglosses

Ik postte onlangs een artikel over een NYX - Mega shine lip gloss. Dit artikel kan je hier terugvinden. Ik was zo enthousiast over deze lipgloss na een aantal keren gebruikt te hebben, dat ik er nog twee heb gekocht. Ik was twee weken geleden in Amsterdam en zag mijn kans om ze bij de Douglas te halen aangezien ze dit merk niet in België verkopen.

Deze keer kocht ik de kleurtjes LG158 La-la (een mooie roze kleur) en LG136 Dolly Pink (een donkerroze/paarse kleur).


De verpakking is simpel maar mooi. Een doorzichtige huls en een zwarte dop. Zoals de andere lipgloss hebben ook deze het leuke strikje bovenaan op de dop. Leuk detail!


En ook de handige lange, platte applicator, die het aanbrengen erg makkelijk maakt.


De glossjes zijn heel erg fijn. Ze zorgen voor glans, vocht en zachtheid en hullen je lippen met een glinsterend kleurtje. Ook beschermen ze je lippen door de mix van minerale oliën en lanoline die in de glossjes verwerkt zitten.

LG158 LA-LA




Een simpele lichtroze kleur, erg basic maar mooi. Een kleurtje voor iedereen!


LG136 Dolly Pink




Hoe mooi is deze kleur! Ik sta er versteld van hoe gepigmenteerd deze gloss wel is! Zeker een aanrader deze. Een leuk zomers kleurtje. Wat ook een pluspunt is, is dat deze glossjes helemaal niet kleven.


Je kan deze lipglossjes scoren bij de Douglas filialen waar ze NYX verkopen. Je kan ze ook bestellen via hun webshop. Ze kosten €6,99 per stuk.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Oehh..vooral het tweede glossje is erg mooi en wat een pigment :)
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)