Maybelline - Color Drama Intense Velvet Lip Pencil

Ik kocht onlangs deze Maybelline - color drama intense velvet lip pencil in de kleur 630 Nude perfection. Ik ben namelijk op zoek naar een lippotlood met de perfecte nude kleur die ik alleen kan dragen zonder lipstick.

Natuurlijk drogen je lippen sneller uit wanneer je een lippotlood alleen draagt. Daarom was ik op zoek naar een lippotlood die toch wat zachter aanvoelde en niet uitdrogend was. Na een aantal swatchbeurten kwam ik deze lippotloden van Maybelline tegen en ik was meteen verkocht!


Er zijn in totaal 8 verschillende tinten verkrijgbaar in de winkel, maar ik kocht er voorlopig maar ééntje om zeker te zijn dat ze goed werken. Wat een pluspunt is, is dat ze ook niet zo heel erg duur zijn. Deze kosten namelijk maar €6,99 per stuk en ze bevatten 2,49 g. Een goede prijs dus, zeker voor een merk als Maybelline.


Ik heb gekozen voor de nude kleur, maar je kan ze ook in fellere kleurtjes krijgen. Die staan zeker ook nog op mijn verlanglijstje! Het potloodje zelf ziet er leuk uit. Standaard blinkend zwart en aan de achterkant een matte kant met het exacte kleurtje. Zo kan je ze sneller terugvinden.


Maybelline zegt het volgende over de lipproducten:

De Color Drama is een zacht matte lipstick in potloodvorm met extra kleurpigmenten voor een krachtig kleurresultaat. Verkrijgbaar in negen intense kleuren.

Waarom het werkt

Door de kohl structuur is de Color Drama makkelijk en precies aan te brengen. Met 35% kleurpigmenten geeft deze lipstick bovendien  een intense kleur met dekkende finish.

Tip van onze make-up artist

Color Drama geeft een mooie matte finish. Wil je toch voor glans gaan? Breng dan een Babylips aan op je lippen nadat je ze hebt ingekleurd met de Color Drama.

Het product voldoet zeker en vast aan hun beschrijving! Het is mat, maar is toch voldoende zacht om het makkelijk aan te brengen. De kleur is ook goed gepigmenteerd, zeker voor een nude kleur en is goed dekkend.

Ook droogt het mijn lippen niet uit en ziet het er niet raar uit. Bij sommige matte producten kan het product in de lijntjes gaan zitten of zie je goed de oneffenheden zoals losse velletjes. Bij deze productjes is dit zeker  niet het geval. Ze zijn romig, maar niet glanzend! Het perfecte product om in je tas te hebben en snel aan te brengen. Ze zijn dekkend in één laagje.


Ik kan helemaal niks verkeerds bedenken aan deze productjes! Goedkoop, werken goed en zijn verkrijgbaar in mooie kleurtjes. Meer moet dit niet zijn!

Zoals ik al zei zijn deze te koop voor €6,99 per stuk. Je kan ze vinden bij de drogist!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wat een mooie Nude kleurtje ❤️
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)