Catrice - Shine Appeal Fluid Lipsticks

Deze Shine appeal fluid lipsticks zijn nog maar net toegevoegd aan het Catrice assortiment en natuurlijk kon ik het niet laten om er 2 uit te testen. Ik koop niet direct de hele collecties meer, want als ze tegenvallen is het geld in het water! Wanneer een product echt goed is, zal ik daarna meer van de kleurtjes halen.

Maar goed, laten we deze nieuwe lippies eens bekijken. Catrice heeft in totaal 12 van deze kleurtjes in hun schappen liggen. Let wel op! Niet alle kleurtjes zijn in de kleine schappen te vinden. Ze zien er uit als lipglossjes maar op de verpakking staat er fluid lipsticks, vloeibare lipsticks dus! Deze zijn namelijk erg populair en meestal erg gepigmenteerd. Ik ben benieuwd naar het resultaat!


De verpakking van deze lipproductjes zien er heel simpel uit. Een doorzichtige huls zodat je de kleurtjes goed kan zien zitten en een zwarte dop. Wat Catrice wel heeft veranderd is de binnenkant van de huls. Deze loopt op een punt om toch een beetje een ander uitzicht te creëren. Voor de rest zien ze er vrij basic uit. De glossjes hebben een inhoud van 5ml.

Wanneer ik deze productjes voor het eerst swatchte op mijn hand, had ik al meteen door dat dit geen vloeibare lipsticks zijn zoals we zijn gewend. Het zijn doodnormale glossjes maar dan wel met een wat dikkere textuur en wat donkerdere dekking en héél veel glans. Jammer, want ik had echt gehoopt dat het vloeibare lipsticks zouden zijn.


Als je van dichtbij kijkt zie je een hele subtiele shimmer in het product zitten, deze geven een hele mooie glans in de zon. Ook hebben de glossjes een heel erg handige applicator. Het is een platte sponsapplicator waardoor je heel makkelijk in de hoekjes kan werken. Je hoeft ook maar één keer product aan te brengen, want je hebt genoeg product zitten op de applicator om je lippen te kunnen bedekken.


030 Meet you at the bar-bie

Een heel erg mooie barbieroze kleur. Helaas komt deze niet zo roze over op mijn lippen aangezien mijn lippen al heel erg donker zijn van kleur op zich. Wel worden ze met dit product een stukje lichter en ziet het er alsnog heel erg mooi uit. En wat een glans geven deze productjes! Ben je daar fan van? Dan zijn deze zeker een aanrader.




Op foto zien deze glossjes er heel erg glanzend en plakkerig uit, maar dit zijn ze helemaal niet! glanzend, dat wel! Maar ze voelen erg prettig aan en blijven verassend goed zitten.


040 Pink Macaron

Deze kleur is wat lichter van kleur en heeft meer een zalmroze tint. Deze bevat in het licht erg veel mooie, maar subtiele shimmer.





Ik had gedacht dat het weer de zoveelste gewone lipglossjes zouden worden bij de eerste swatch, maar niks is minder waar. Ook al zijn het geen vloeibare lipsticks zoals we gewend zijn, deze productjes werken erg fijn. Ik ben normaal gezien niet iemand die snel lipgloss zal dragen, omdat ik ze niet fijn vindt zitten, maar deze zal ik oprecht veel gebruiken.

Catrice, verander de naam naar lipgloss, en deze productjes doen hun naam alle eer aan! Qua naam zit het verkeerd, maar niet qua werking! Top productjes dit! Zoek je dus een betaalbare en fijne lipgloss met veel glans die niet kleven en lang blijven zitten? Ga deze dan zeker even bekijken bij Kruidvat (België en Nederland) of bij Trekpleister (Nederland) in de schappen van Catrice!

Deze zijn te koop voor €3,99 per stuk!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)