Benefit - Longwear powder shadow

Ik ben dol op de productjes van Benefit! Een product dat ik nog niet heb getest van hen zijn hun oogschaduwkleuren. Ik was vorige maand bij de Douglas en besloot om een oogschaduwkleur mee te nemen naar huis om te testen. Er zijn in totaal 12 verschillende kleurtjes, maar ik kocht er maar ééntje om te testen. Mocht ik ze leuk vinden, kan ik ze later nog kopen.





Het oogschaduwdoosje zit verpakt in een kartonnen verpakking. De verpakking heeft een kleurrijke tekening en ziet er vrolijk uit. Ideaal om iemand cadeau te geven. Op de zijkant van de verpakking zie je de naam staan van het kleurtje en ook de sticker heeft dezelfde kleur als de oogschaduw zelf. Makkelijk om terug te vinden in jouw stash!




 Wanneer je het kartonnen doosje openmaakt zie je de oogschaduwkleur zitten. De verpakking is gemaakt uit plastic en heeft een doorzichtig dekseltje zodat je de kleur goed kan zien. Ik denk dat het veiliger is wanneer je de oogschaduwdoosjes in de kartonnen verpakking laat zitten, want ik denk wanneer je ze laat vallen, ze snel kapot zijn!


Ik kocht de kleur It's Complicated. Een mooie beige kleur met een gouden glans. Wanneer je hem swatched zou hij kunnen doorgaan voor een mooie highlighter!



De kleur is heel goed gepigmenteerd. Ze voelen heel erg zacht aan van textuur en brengen makkelijk aan. Dit is tot nu toe het mooiste kleur beige dat ik in mijn bezit heb. Een heel mooi kleurtje voor op het bewegend ooglid.

Swatches






Je kan deze oogschaduwkleuren kopen via de webshop van Douglas. Deze kosten €19 per stuk. Niet goedkoop, maar ze zijn het zeker waard!

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
wauw, ziet er erg mooi uit ♥

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)