Essence - Rock Out!! (MTV EMA 2014) collectie

Momenteel ligt de nieuwe collectie van Essence in de schappen. Deze nieuwe collectie heet "Rock Out" en is een samenwerking met MTV voor de EMA awards 2014 in Glasgow. Ik heb van deze collectie een aantal productjes gekocht die ik wel leuk vond en deze toon ik vandaag aan jullie. Ik heb niet alles gekocht, want bij een aantal productjes spraken de kleurtjes mij niet zo aan. Hier kan je de blogpost vinden met alle productjes die verkrijgbaar zijn. Deze had ik een tijdje geleden gepost.


Ik had het geluk dat de schappen net aangevuld waren met deze nieuwe collectie en ik als eerste kon kiezen.

Als eerste vond ik deze poeders om je haar te kleuren, ook wel hair chalks (haarkrijt) genoemd. Nadat je je haren hebt gewassen is het er alweer uit. Ik nam deze mee voor de fun en hou deze voor wanneer ik eens een gelegenheid vind om ze te dragen. Ik vind dit meer iets voor in de zomer dan voor in de winter, toch voor deze kleurtjes. Deze kosten €2,99 per stuk en zijn enkel in deze 2 kleurtjes verkrijgbaar. Deze hebben de namen 01 Best Pop (roze) en 02 Best Female (paarse).




Ook naar deze blush was ik heel erg benieuwd. De kleurtjes die in de blush verwerkt zitten zie je niet zo snel samen voorbij komen in een product. Ik was benieuwd wat het resultaat zou zijn wanneer je hem op je huid aanbracht, dus nam ik deze ook mee om te testen. Deze heeft de naam 01 Global Icon.


Wat een mooie blush! Jammer van de simpele verpakking. Essence doet nooit echt moeite voor speciale verpakkingen. Voor deze collectie mocht het toch wel wat meer stoerder geweest zijn, met bv. studs. Natuurlijk mag je niet vergeten dat het een budgetmerk is, maar ik ben niet snel tevreden qua uitzicht :). Zolang het product maar goed is, is het vergeven.



De blush is heel zacht van textuur, brengt makkelijk aan en geeft geen fallout, wat fantastisch is.


Wanneer je hem samen mengt en op je huid aanbrengt, krijg je deze super mooie roze kleur als resultaat! Wauw...




Echt een aanrader dit product. Als je hem tegenkomt moet je hem zeker scoren, je zal er geen spijt van krijgen! Hij kost €3,39, wat helemaal niet veel is.

Dan hebben we ook nog een oogschaduwcrème in de kleur 01 Best Rock. Er waren nog 2 andere kleurtjes beschikbaar, maar die heb ik niet gekocht omdat ik ze toch niet zou dragen. Deze productjes doen me denken aan de Essence effect oogschaduwkleurtjes.



De oogschaduw zit in een tube. Zelf vind ik dit handiger en hygiënischer dan in een potje.


Je hebt maar een klein beetje nodig voor een mooi resultaat. A little goes a long way zoals ze zeggen! Ze geven echt een heel mooi resultaat.



Deze kosten €2,39 per stuk. Zeker een must-have.

Als laatste hebben we deze lipgloss. Er was nog een ander kleurtje ook verkrijgbaar, maar het was opnieuw niet mijn kleur. Deze lipgloss in de kleur 01 Best pop, sprak me wel heel erg aan. Een heel erg mooie roze kleur.



Een heel handige applicator is dit. Hij verdeeld heel goed de lipgloss.


De lipgloss voelt niet plakkerig aan en is niet te dik. Ook de geur van de lipgloss is héérlijk!



Ook van dit product ben ik heel tevreden, deze gaat zeker en vast mijn handtas binnen! Deze lipgloss kost €1,99 per stuk. Een goeie deal!

De productjes van deze collectie zijn zeker de moeite waard om te halen, neem zeker eens een kijkje wanneer je aan het schap passeert.

Je kan deze collectie vanaf nu in de schappen vinden bij Kruidvat (België en Nederland) en Trekpleister (Nederland).

Veel shopplezier :)

xx Kimberley

Reacties

Es zei…
De blush is heel mooi! X
Vanessa zei…
Leuke review! De blush en lipgloss wil ik nog wel aanschaffen, ziet er mooi uit.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)