The Balm Girls Lipstick - Ima Goodkisser

The Balm heeft altijd de leukste en gekste make-up producten. Het is ook één van mijn favoriete make-up merken. Ik heb al een aantal producten liggen van dit merk, maar ik probeerde nog geen lipsticks van hen. Vandaag is het daar tijd voor! Ik kocht deze lipstick van The Balm Girls in de kleur Ima Goodkisser (hoe grappig!).

De verpakking doet me een beetje denken aan een James Bond film.


 
De lipstick zelf heef een zilveren verpakking. Hij lijkt wat op de MAC lipstick verpakking.



De lipstick heeft een mooie koraalroze kleur. Het is meer een kleurtje voor in de lente/zomer, maar ik hou meer van deze kleurtjes. Ik draag ze ook gewoon in het najaar.



De lipstick is heel erg romig van textuur en voelen heerlijk zacht aan op de lippen. Ze hebben een verzorgende werking en makken je lippen superzacht. Ook zijn de lipsticks heel goed gepigmenteerd.
Het enige nadeel is dat ze wat langs de dure kant zijn. Ze kosten namelijk €15.95 per stuk. Ze zijn ook nog in meerdere kleurtjes beschikbaar.

Swatches




Je kan deze lipsticks vinden via de webshop The Make-up spot.nl

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Mooi kleurtje en inderdaad: goed gepigmenteerd.
Alleen voor dat geld... Ik zou er liever een paar euro bijleggen en een MAC lipstick kopen.
Unknown zei…
Echt een mooi kleurtje zeg!!
Ja dat wel :) maar ik probeer graag eens nieuwe dingen :)
Es zei…
Heel mooi kleurtje! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)