Diego dalla palma - Snow White & the huntsman palette

De film van Snow White & the Huntsman is al verkrijgbaar van 2012, maar ik had nog niks gehoord over beautyproducten die daaromtrent zijn uitgekomen. Toen ik laatst een nieuwe beautywebshop ontdekte (beautyvoordeelshop), zag ik dat zij hier een palette van verkochten.

Ik was er natuurlijk reuze benieuwd naar en heb deze palette dan ook besteld. Ik was helemaal fan van de film, en hopelijk nu ook van deze palette. Laten we kijken ...

Deze palette is van het merk Diego dalla palma. Het klinkt me bekend in de oren maar kan het toch niet echt thuisbrengen. Misschien dat ik er andere bloggers al over heb zien schrijven.


Op de verpakking staat de alom wel bekende appel van het sprookje. Dit was ook de afbeelding op de posters van de film.




Hieronder zie je de binnenkant van de palette. Je krijgt in totaal 6 verschillende oogschaduwkleurtjes waaronder 3 shimmerkleurtjes en 3 matte kleurtjes. Zowel de shimmer als de matte kleuren zijn heel goed gepigmenteerd. Ik ben heel erg onder de indruk. Ook zijn ze heel erg zacht van textuur en ze brengen heel makkelijk aan


De kleurtjes hebben bij deze palette wel namen dus deze geef ik jullie ook.

Bovenste rij (Van links naar rechts): 17 Snow / 19 Shield / 23 Mirror Mirror
Onderste rij (Van links naar rechts): 8 Fairest / 9 Destiny / 16 Battleground

Swatches shimmer kleuren


Swatches matte kleuren


Ook krijg je nog een oogpotlood bij de palette. Een zwart oogpotlood met de naam 40 Dark Night. Het oogpotlood brengt heel makkelijk aan en zet een heel dun lijntje. Zo kan je makkelijker je lijn opbouwen naar je gewenste dikte.





Als laatste zit er ook nog een lipstick bij deze palette in de kleur The Wicked Queen. Deze lipstick heeft echt een mooie rode kleur. Een echt sneeuwwitjes rode kleur! Zelf draag ik nooit rood, maar deze hou ik zeker in mijn collectie, je weet maar nooit!

De verpakking van de lipstick is wit, eens wat anders dan de standaard zwarte verpakkingen van tegenwoordig. De lipstick werkt heel erg fijn. Hij is creamy, brengt makkelijk aan en gaat niet in de lijntjes zitten. Hij blijft ook een tijdje mooi op je lippen zitten.






Zijn jullie ook benieuwd naar deze palette? Je kan ze nu nog kopen voor €13,99 bij de webshop Beautyvoordeelshop.nl! De palette vind je hier.  Maar haast jullie want deze webshop verkoopt ook make-up van oude collecties. Dus op=op! De palette heeft normaal gezien een waarde van €125! Wil je voor kerst en nieuw een leuk cadeau vinden, dan is dit jullie kans!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Ziet er super tof uit, die verpakking.
En alles lijkt ook mooi gepigmenteerd!
Es zei…
Ziet er goed uit, mooi palette! De lipstick is ook al zo mooi X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)