Deautybox Oktober 2014

Er is weer een maand gepasseerd en dat betekend dat ik weer een nieuwe Deautybox heb ontvangen!
Ik kreeg de nieuwe Deauty Box van Oktober binnen deze week en deze laat ik vandaag aan jullie zien.

Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald!

Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/

Laten we kijken wat er deze maand in de box zit!


Dit staat er op het toegevoegde papier van deze maand.


En een leuke quote op de binnenkant van het deksel.


Dit zijn de productjes van deze maand. Deze keer zijn het maar 4 productjes, maar het zijn wel topproductjes!


De productjes

Als eerste hebben we het product dat het meeste kost. Dit product kost in de winkel maar liefst €79! Deze gezichtscrème van het merk Karin Herzog bevat 50ml en is een full size product! De Deauty box wordt steeds beter en beter.

Dit verzorgingsmerk is het favoriete merk van Kate Middelton. Deze crème dient heel dun op de huid te worden aangebracht (daarom zit er ook een spateltje bij). Er zitten ingrediënten in zoals Biotin (Vitamine H), wortelolie, Beta-caroteen en Rosewoodolie. Deze laten op je huid een beschermende laag achter, ideaal voor deze winter. De gezichtscrème heeft een gele kleur, maar dit komt door de ingrediënten! Geen paniek dus :) Het enige wat me een beetje tegenvalt is de geur. Die is wat aan de kruidige kant en daar hou ik niet zo van








Het tweede productje dat ik in de box tegenkwam is deze van L'Oréal Professionnel. Deze heet de Mythic Oil voedend masker. Door de combinatie van arganolie en katoenzaad, wordt het haar in no time weer soepel en zacht. En het ruikt ook heerlijk! Het jammere aan dit alles? Dit product is enkel verkrijgbaar bij de kappers van L'Oréal Professionnel!

Een fullsize product bevat 200 ml en kost normaal €22,65. Het potje dat ik thuis toegestuurd kreeg bevat 75ml.



Next up is deze shampoo van Schwarzkopf. Ik heb nog nooit een shampoo van dit merk geprobeerd en was er wel benieuwd naar. Het is een shampoo voor beschadigd haar en is samen ontworpen met Claudia Schiffer. Naast de heerlijke geur bevat deze shampoo omega-olie die het haar tot in de punten herstelt zodat je lokken weer helemaal glanzen.

Het fullsize product kost in de winkel €3,99 en bevat 200ml, dit staaltje dat ik kreeg bevat 50ml.




Het laatste productje uit de box is een micellaire melk. Deze zijn momenteel heel erg populair in beautyland. Dit reinigingsproduct van A-derma (Sinsifluid Micellaire Melk) combineert hygiëne en verzorging. Bij contact met de huid, wordt deze melkachtige textuur op slag water. Hij reinigt en hydrateert de huid. Bij deze melk heb je geen lotion nodig en hij hoeft ook niet nagespoeld te worden. Deze is geschikt voor het gezicht, lippen en ogen.

Een fullsize product hiervan bevat 200ml en kost €13,60. Ik kreeg een staaltje van 75ml.






Dit was de box van oktober. Ik ben opnieuw heel erg enthousiast over deze box. Er zitten telkens heel wat leuke producten in. Ik heb nu al 2 maal een abonnement genomen van 3 maand en ik ga volgende maand opnieuw een abonnement nemen. Stay tuned!

xx Kimberley

Reacties

Vanessa zei…
Ik vind het leuke producten deze keer!
Unknown zei…
De micellaire melk lijkt mij een interessant product! De rest spreekt mij persoonlijk niet zo aan. Jammer dat er geen make-upje in zat x
Dat is ook het eerste wat ik dacht, leuke producten, maar jammer dat er geen make-up in zat :) x
Es zei…
Leuke inhoud! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)