Essence - Lash Princess volume Mascara & Extra longlasting eyeliner pen

Dit weekend zag ik deze nieuwe mascara van Essence met hopen in de rekken liggen. Deze nieuwe mascara heet de Lash Princess volume mascara. Wanneer je deze mascara koopt zit er een Essence longlasting eyeliner pen bij. Ik heb deze vandaag voor jullie getest en hier is het resultaat.



Eerst en vooral de verpakking van de mascara. Essence heeft echt vooruitgang geboekt met hun uiterlijk van hun producten. Voor een budgetmerk doen ze echt hun best om een leuke verpakking te zoeken. Het is eens iets anders dan die saaie verpakkingen.




De mascara heeft een lange steel en dat werkt heel erg aangenaam. Ook de wand heeft een gebogen vorm zodat je goed bij alle haartjes kan. De haartjes van het borsteltje zijn zo ontworpen dat ze de haartjes van je wimpers gelijkmatig verspreiden. En dat doet het ook! Ik ben aangenaam verrast door de resultaten! Ik denk dat ik een nieuwe favoriete mascara heb gevonden.


Swatches mascara

Zonder mascara:


Met mascara:



Heel erg tevreden ben ik met het resultaat! Ik koop deze zeker opnieuw! Wanneer je hem hebt aangebracht klontert hij niet, en hij spreidt heel mooi je winmpers en maakt ze lang. Super!

Ook zat er nog een Essence eyeliner pen bij de mascara. Hieronder zie je de swatches ervan.




 

De tip van de eyeliner buigt niet mee, en is wel redelijk hard, maar de lijn is mooi fijn en de eyeliner pen ligt makkelijk in de hand. Een fijne eyeliner.

Dit pakketje kost €3.39 (mascara en eyeliner). Heel erg goede prijs! Ben je er naar benieuwd? Ga ze zeker testen bij je Kruidvat of Trekpleister (Nederland) in de buurt!

xx Kimberley


Reacties

Unknown zei…
Ik vind het effect van deze mascara erg mooi. Had ik niet verwacht!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)