Goed gevoel Actie - Make-up tasje met goodies voor slechts €7,99 extra!

Ik loop af en toe eens in de gang met tijdschriften in de winkel om eens rond te neuzen wat ze allemaal hebben. Deze keer zag ik het tijdschrift Goed Gevoel liggen met daarbij een leuk make-up tasje met pauwen print. Eerlijk gezegd werd ik een beetje aangetrokken tot het tasje, want zeg nu zelf, hoe leuk is die!


De spulletjes die in het tasje zitten hebben samen een totale nieuwwaarde van €69! Ik was meteen benieuwd en besloot een setje mee te nemen! En het is natuurlijk ook leuk om aan jullie te laten zien.



Het eerste product die ik in het tasje zag zitten is dit nagellakje van L'Oréal van hun Color Riche lijn. Dit lakje heeft de naam 109 Cafe St. Germain, een mooie bruine kleur die ik al met veel plezier heb gedragen. Ik bracht deze met één laagje aan zonder topcoat en deze zat maar liefst 4 dagen erg mooi op mijn nagels! Heel erg blij met dit lakje en de kleur!



Het tweede product is een lipstick van het merk bellapierre cosmetics in de kleur Hothead, een prachtige roodroze kleur. Het is een matte lipstick die erg makkelijk aanbrengt en ook heel aangenaam zit op de lippen.


Ook de verpakking is erg leuk. Dit merk heb ik ook al in veel make-up boxen zien voorbij komen.


Zeker een mooie pigmentatie en ook de textuur is geweldig goed, hij droogt mijn lippen niet uit en voelt ook erg aangenaam op je lippen.



Als volgt zit er ook een flesje met liquid highlighter in het tasje. Deze is van het merk So Susan, ook een merk die je veel in verschillende boxen ziet voorbij komen.


Dit product heet de Muse Highlighting Drops en is een mooie roze gouden highlighter. Hij is nog redelijk doenbaar om hem als highlighter te gebruiken, maar ik denk dat hij beter zou staan bij meiden die een beetje getanned zijn. Op een erg bleke huid valt de kleur een beetje teveel op. Natuurlijk kan je deze ook nog als oogschaduw topper of zo gebruiken.





Ook zat er een Metallic foil liquid lipstick van Maybelline in het tasje. Deze heeft de naam 105 Scorpion.




De kleur is erg mooi een soort rode tint met een wat goudachtige schijn erdoorheen. Jammer genoeg brengt deze er niet zo mooi uit. De eerste laag zag er al helemaal niet mooi uit. Deze was erg doorzichtig. 

Na een tweede laag aan te brengen werd deze al wat meer dekkend, maar het zag er echt niet mooi uit. Je ziet overal lijnen waar je het product hebt aangebracht en het ziet er ook vlekkerig uit en niet mooi verdeeld. Voor een metallic kleur is deze zeker draagbaar maar het ziet er niet zo mooi uit. Ik ga hier later nog wat meer mee experimenteren om deze toch wat draagbaar te maken.


Als laatste zat er ook nog een Maybelline Color show köhl eyeliner in de kleur Crayon Khol 100 in het tasje. Altijd handig een zwart oogpotlood! Deze ga ik zeker en vast nog uitproberen!




Dit waren alle producten uit het tasje! Heel erg leuke productjes! Zeker en vast om bij een tijdschrift te zitten! Haal dit setje nu nog in de krantenwinkel of grootwarenhuis voor slechts €7,99 extra! Zeker en vast een aanrader!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)