Catrice - Astrology Face palette

Ik werd meteen aangetrokken door deze Astrology Face palette van Catrice toen ik deze in de schappen zag liggen bij Kruidvat. De palette heeft een mooie zwart/gouden verpakking en op de voorzijde staan alle sterrenbeelden weergegeven. Heel erg mooi en anders voor dit merk. De laatste tijd doen ze echt wel hun best om betere en mooiere verpakkingen en producten op de markt te brengen.


Wanneer ik de palette openmaak, ziet deze eruit als een 3-luik. Aan weerszijde vindt je een klein spiegeltje, handig om mee te nemen onderweg. Verder ligt er een doorzichtige plastic folie over de producten heen ter bescherming. Daarop staan wederom de sterrenbeelden weergegeven.


In totaal zitten er 4 verschillende gezichtspoeders in de palette. Een mooie matte blush, een matte bronzer die licht genoeg is voor mijn enorm bleke huid, een licht gouden en een witte highlighter. Een prachtige palette met erg mooie tinten voor meiden met een lichte huidskleur! Ook erg fijn is dat de bronzer licht is van kleur en dat deze niet naar de oranje kant neigt zoals bij de meeste budgetproducten.


De producten zijn enorm goed gepigmenteerd, blenden mooi uit en geven geen fallout. Ook zijn deze makkelijk opbouwbaar qua kleuren. Heel erg fijn!


Op onderstaande foto's bracht ik de blush, bronzer en witte highlighter aan...




Een heel erg mooie en fijne palette met prachtige gezichtsproducten. Ik ben enorm fan van deze palette! Als je deze wilt scoren, haast je, want deze palette is een Limited Edition! Je kan deze nu verkrijgen via Kruidvat voor €12,99, een heel erg mooie prijs!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)