Catrice - Stargames Eyeshadow palette

Het was al een tijdje geleden dat ik bij Kruidvat eens langs ging. Nu moest ik toch een aantal producten halen en besloot ik om even rond te kijken. Ik zag deze Stargames palette van Catrice in een losse stand liggen en was er meteen benieuwd naar.

Catrice is bekend voor hun kleine palletjes en ik was aangenaam verrast toen ik deze grote variant zag liggen.


De verpakking trok in ieder geval al mijn aandacht. Dit is dan ook één van de redenen waarom ik deze kocht. Er zijn in totaal 2 varianten verkrijgbaar met verschillende kleuren, daar kwam ik later pas achter. Gelukkig kocht ik diegene die mij het meeste aansprak.

De verpakking heeft een rubberachtig gevoel, net als de NARS verpakkingen. Jammer genoeg worden deze enorm snel vuil. Verder is de palette volledig bedrukt met sterren die een holografisch effect geven. Heel erg mooi, vooral voor een budgetmerk. Catrice doet de laatste tijd heel erg hun best om mee te gaan met de wat duurdere producten. Qua vormgeving is dit zeker en vast al gelukt.


Ook de vormgeving van de sterren loopt door aan de binnenkant. Heel erg mooi! In de palette zitten er 15 oogschaduwkleuren en 6 verschillende highlight tinten, maar op de verpakking spreken ze van 21 verschillende oogschaduwkleuren. Je kan ze dus gebruiken hoe je maar wil.


De kleuren zijn alvast zacht van textuur, en hebben een redelijk goede pigmentatie. De matte tinten zijn niet zo goed gepigmenteerd als de metallic kleuren, maar toch zijn ze goed te gebruiken. Wat fijn is, is dat ik helemaal geen fallout heb gehad bij het aanbrengen van de oogschaduws.

Hieronder enkele kleuren geswatched...




Ik maakte volgende ooglook met de palette....




Deze palette is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €14,99, een heel betaalbare prijs voor deze palette! Zeker en vast de moeite waard om naar uit te kijken. Vooral voor meiden die een leuke palette met neutrale kleurtjes willen testen. Ook zitten er heel wat highlighter tinten in die je kan gebruiken.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)