I Heart Revolution - Chocolate Vault Giftset

Ik zag onlangs dat Makeup Revolution met een hele hoop nieuwe Chocolate palettes op de markt uitkwam. Er waren er heel wat die ik op het oog had en er zijn er een aantal die nu te koop zijn, maar dan in giftsets, en deze zijn, zover ik weet, niet los te koop. Gelukkig wou ik ze allemaal kopen, maar voor diegene die maar interesse hebben in sommige palettes is dit niet echt ideaal. 

Ik heb in totaal 2 grote sets gekocht die ik in 2 verschillende artikels aan jullie ga laten zien. De eerste giftset en artikel kan je hier vinden. Wat ik raar vindt is dat in de 2de set een palette zit die ik al had (een palette uit de vaste collectie met de naam Salted Caramel, Dit palette ga ik niet opnieuw vermelden aangezien ik daar al een artikel over heb gemaakt. Deze kan je hier terugvinden. Maar deze zit dus ook in deze Chocolate Vault giftset.) en dat er over het geheel nog 3 palettes missen die ze hebben uitgebracht. 

Op beide sets staat ook dat deze allemaal Limited Edition zijn en de palette die ik dubbel heb is dit niet). Het was dus handiger geweest mochten ze los verkrijgbaar zijn geweest. Laten we de tweede gifset ook even bekijken...


Alle producten komen in een supergrote kartonnen doos die dezelfde voorzijde heeft als de chocolate palettes. Eromheen vindt je een sleeve met de inhoud van deze giftset.


Wanneer je de palette openmaakt zie je dat er in totaal 6 grote palettes, 2 kleine palletjes en 3 lipglosses in de set zitten. Deze ga ik allemaal voor jullie hieronder laten zien.


Laten we beginnen met de eerste oogschaduw palette met de naam Macaroon. Deze palette heeft een blauwe pastelkleurige verpakking. Heel erg mooi.


Zoals altijd zijn er 18 oogschaduwkleuren beschikbaar waarvan er slechts 4 matte tinten inzitten. De overige zijn metallic en er zit ook één duochrome in de palette (Coconut). De palette heeft een mix van blauwe en bruine tinten. Leuk dat ze eens iets anders laten zien dan de warme palettes die je tegenwoordig overal tegenkomt.


De pigmentatie van deze palette is ook wederom prachtig, vooral de metallic tinten vallen enorm op. De kwaliteit van de oogschaduws is ook veel verbetert. Vroeger kwamen de metallic oogschaduws niet zo mooi over op de oogleden zelf aangezien ze niet zo makkelijk aanbrachten, dit is deze keer heel wat beter. Ook hoef je ze helemaal niet nat te maken om ze beter te kunnen zien/aanbrengen. Heel erg fijn! Hieronder maakte ik ook swatches van alle tinten in de palette.

Coconut/ Almonds/ Craze/ Divine/ Nom Nom/ Baked With Love


Dessert/ Petite/ Sweet treat/ Sugarcoated/ Blueberry/ Whisk

Icing/ Chocolate/ Heavenly Bite/ Finishing Touch/ Meringue/ Dazzling

Ik maakte volgende ooglook met de palette...





De tweede palette uit de set heeft de naam Cranberries and Chocolate. Een prachtige palette met een wijnrode kleur.


Ik had bij deze palette wat meer bordeaux/paarse tinten verwacht maar in de plaats zitten er veel lichte tinten in deze palette. Heel erg jammer want een palette met paarse tinten had zo leuk geweest.

Van de 18 tinten zitten er 12 matte tinten in de palette. De overige kleuren hebben een metallic finish.


Hieronder de swatches van de kleurtjes...

Auburn/ Gratification/ Tasteful/ Cosmopolitan/ Bittersweet/ Berry

Festive/ Rich/ Nude/ Bite/ Cocoa/ Tawny

Scorched/ Enticing/ Sienna/ Divine/ Wine/ Heavenly

Ik maakte deze look met de palette...




De volgende palette heet Lemon Drizzle en dit is één van mijn favoriete palettes. Deze heeft namelijk mooie herfstkleurige tinten. Vooral de gele en roze tinten zijn erg mooi.


Van de 18 kleuren zijn er 10 die een matte finish hebben. Opnieuw een mooie pigmentatie bij deze palette.


Hieronder vindt je opnieuw de swatches terug...

Afternoon Tea/ Just A Bite/ Sugar/ Scrumptious/ Butter/ Baked

Slice of Cake/ Lemon Slice/ Citrus/ Fluffy/ Tempting/ Delicious

Sunshine/ Zestful/ Tangy/ Zingy/ Sharp But Sweet/ Nothing but crumbs

Met de palette maakte ik deze leuke, kleurrijke look...







De volgende palette heet de Strawberry Cheesecake palette. Zoals je aan de verpakking en de naam al kan afleiden zitten we met deze palette bij de roze tinten.


Van de 18 tinten zitten er 8 matte kleuren in die een matte finish hebben. Deze palette heeft een mooie variatie van verschillende roos/ paarse tinten, maar heeft ook mooi metallic tinten om de look mee af te werken. Ook zit er een highlight kleur in de palette. Met deze palette kan je zeker en vast mooie ooglooks creëren.


Hieronder vindt je de swatches terug ...

Fluff/ Flavour/ Slice/ Butter/ Baby/ Juicy


Earth/ Pinch/ Fraise/ Strawberry/ Syrup/ Base

Drizzle/ Biscuit/ Forever/ Pour/ Petal/ Sugar

Met de palette maakte ik volgende ooglook...




De laatste oogschaduw palette uit de set is deze met de naam Smores, vandaar de leuke bruine/witte (marshmellow) verpakking. Deze palette bevat zoals veel van de vorige chocolate palettes mooie bruintinten. Mocht deze niet in de set gezeten hebben, had ik deze eerlijk gezegd niet gekocht aangezien ik al een hele hoop palette met bruintinten in mijn collectie heb liggen.


Van de 18 tinten heeft deze 10 matte tinten, de overige zijn metallic finishes.


Hieronder de swatches...

Marshmellow/ Toast/ Roasted/ Cracker/ Broken Buiscuit/ Dainty

Dessert/ Gooey/ Campfire/ Golden/ More S'Mores/ Over the fire

Satisfy/ Dripping in chocolate/ Melted/ Yummy/ Sweet tooth/ Appetizing

Met de palette maakte ik deze look...





Alle oogschaduw palettes hebben een goede pigmentatie, de matte tinten iets minder dan de metallic kleuren, maar alsnog zijn ze fijn om mee te werken.

Naast de grote oogschaduw palettes zaten er ook 2 kleinere palletjes in de vault. Het nude kleurige doosje heeft ook de naam Praline, zoals de nude kleurige oogschaduwpalette, maar deze keer heeft het doosje een highlighter en blush. Jammer genoeg heeft de blush een metallic finish. Je kan deze wel nog gebruiken als een blush topper of als oogschaduwkleur, want voor mijn bleke huid is deze alvast te donker!

Het fluoroze doosje heeft de naam Chocolate Strawberry en heeft dan weer een matte bronzer die ook heel erg donker is en opnieuw een donkere blush/highlighter. Jammer dat ze geen matte blushes in de palletjes hebben gestoken. De pigmentatie van de producten is geweldig goed en ze blenden heel erg mooi in de huid.




Toch heb ik de producten op mijn gezicht aangebracht om jullie te laten zien. Van het palletje Praline bracht ik de highlighter aan. Deze ziet er wit uit van kleur in het palletje, maar wanneer je deze swatched en aanbrengt heeft deze meer een gele/gouden glans. Niet echt mijn ding, maar ik kan deze alsnog als oogschaduwkleur gebruiken.



Van het chocolate strawberry palletje bracht ik de bronzer en de blush aan. De blush heb ik ook als blush aangebracht om aan jullie te laten zien. Ik moet zeggen dat de bronzer qua kleur redelijk meevalt als je deze met een lichte hand aanbrengt.Deze is makkelijk op te bouwen door meerdere laagjes aan te brengen. Ook is de bronzer niet te oranje, wat heel erg fijn is.

Ook de blush ziet er beter uit op het gezicht dan dat je zou vermoeden als je de kleur in het doosje ziet zitten.


Als laatste zitten er ook nog 3 lipglosses in de giftset. Langs de ene kant jammer dat het lipglosses zijn, want deze draag ik nooit. Ook zijn ze over het algemeen niet zo populair omdat de meeste erg kleverig aanvoelen wanneer je ze aanhebt.


Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was toen ik de lipglosses swatchte, want ze hebben een geweldig goede pigmentatie, zeker voor een lipgloss!

Salted Caramel/ Praline/ Chocolate Cherry


De nude kleurtjes zijn helemaal mijn ding! Ondanks dat het lipglosses zijn voelen ze zeker niet zo aan. Heel erg handige productjes om in je tas te hebben zitten en snel even iets aan te doen.

Salted Caramel

Praline

Het enige kleur dat niet mijn ding is, is deze cherry kleur. Ik ben het al niet gewend om zulke kleuren te dragen en deze brengt ook helemaal niet mooi en egaal aan. Je ziet de lijnen lopen waar je de kleur hebt aangebracht en hij is ook niet helemaal dekkend. Jammer!

Chocolate Cherry

Dit waren alle producten uit deze giftset! Je kan deze bestellen via Boozyshop. Deze volledige Vault kost in totaal €69,95. Heel erg blij met de productjes die erin zaten! Behalve de Chocolate Cherry lipgloss kan ik alle producten wel gebruiken! Zoek je een leuk kerstcadeau? Dan is dit zeker een aanrader! Wat vinden jullie?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)