Bullet Journal Shoplog - Ali Express & Action

Ik wil mij terug wat meer gaan toeleggen op mijn Bullet Journal, maar het materiaal die ik daarvoor liggen had was meer lente/zomer gericht en ik was op zoek naar een aantal herfst/winter spulletjes. Ook heb ik wat andere spulletjes gekocht die ik aan jullie vandaag ga laten zien! Ik kocht wat spulletjes op Ali Express maar ook bij de Action... Ik zet de prijzen en eventuele linkjes naar verkopers bij de artikels. !!!Let erop dat de prijzen die ik vermeld, de prijzen zijn die ik zelf betaalde. Ondertussen kunnen er producten uitverkocht zijn, goedkoper zijn of juist duurder zijn geworden!!!

Ik zag bij verschillende mensen dat ze bij de Action grote dozen met 10 rolletjes washi tape hadden gekocht, maar bij ons hadden ze deze helaas (nog) niet. Ik keek even bij de gewone washi tape en daar hadden ze ook nog wel wat leuke spulletjes liggen. 

Ik kocht een aantal setjes met washi tape waaronder deze. Er zit bij elk setje van 4 een washi tape bij met glittertjes, heel erg leuk. Ook zitten ze mooi per kleurenthema en zitten ze ook een beetje per categorie zoals kerst, enz... Deze setjes kosten €0,89 (set van 4) en €0,79 (set van 3), dus bijna geen geld! Washi tape kan soms veel geld kosten in speciaalzaken maar op Ali en bij Action kan je heel mooie vinden voor weinig geld.








Ook kocht ik bij Action een setje met waterverf, leuk als je eens zelf een tekening wil maken als maandblad enz... Deze set was slechts €0,99 voor 12 kleuren.



Ook kijk ik altijd even bij de speciale blocnotes die ze altijd hebben liggen met verschillende tekeningen, texturen en motiefjes. Daar zag ik dit boekje met leuke designs op die hier en daar een papier zitten hadden met metallic motiefjes. Deze kan je gebruiken als achtergrond bij foto's en dergelijke. Heel erg leuk! Dit boekje was slechts €0,59.


Heel erg leuke designs...






Ook kocht ik een setje houtskool potloden en een setje gekleurde potloden. Altijd handig om in huis te hebben. Per set van 10 waren deze €0,99!




Ik was nog op zoek naar een aantal clear stamps die met de herfst te maken hadden, maar veel keuze hadden ze echter niet. Ik vond slechts één setje waar ik wel blij mee was, want ik zocht naar een stempel met een herfstachtig blad om te kunnen gebruiken in mijn Bullet Journal. Ook krijg je bij dit setje 2 snijmallen om te gebruiken met je stans- of embossing machine, kan je hier echter niet veel mee doen.

Deze set was €1,95.



Dit was alles wat ik bij de Action heb gekocht. Veel producten die ze hadden lagen er al een tijdje en veel setjes waren al weg of waren allemaal dezelfde.

Ook bestelde ik wat leuke productjes bij Ali Express. Alles wat je hieronder ziet komt van deze verkoper. 

Eerst en vooral kocht ik deze sticky notes in de vorm van tabblaadjes. Heel erg handig om je bullet journal in te verdelen in maanden. Dit setje was €1,04.


Ook kocht ik deze leuke setjes met stickers. Per setje zitten er 6 velletjes in en deze kosten €1,19 per set van 6.



Ook kocht ik deze vellen met kleine stickertjes van maanden kalenders die je zelf nog kan invullen. Heel erg handig als je geen tijd of zin hebt voor elke keer een klein kalendertje te maken. Voor 1 setje (30 tabs) betaalde ik €0,94.



Ook kocht ik een aantal handige stempels. Om tijd te besparen ging ik voor deze stempel met een checklist lijstje erop. Handig als je in je wekelijkse agenda kleine lijstjes moet maken. met een stempel is dit zo gebeurd. Deze stempel was €2,19.


Deze stempel met een eekhoorntje paste ook wel in mijn herfstthema. Deze was €1,28.



De laatste stempel die ik kocht is deze met vakjes. Heel erg handig zo hoef je enkel maar een stempel te zetten met deze vakjes als je een to do - lijstje wil maken. Soms is het net iets mooier en ordelijker met een stempel ipv met een pen. Deze was €0,87




Ook bestelde ik een aantal leuke setjes met stickers. Deze set met stickers van klemmetjes zijn leuk om zogezegd plaatjes met lijstjes enz,... vast te 'klemmen' in je journal. Dit zag ik al bij enkele mensen voorbij komen en dit zag er heel tof uit. Deze set met 46 stuks was €0,92.



Ook deze leuke stickers van bloemblaadjes zag er erg leuk uit. Ook kan je ze zodanig op elkaar kleven zodat je een bloem krijgt. Dit setje met 45 stuks kostte €0,82.



Dit setje met schattige eendjes heeft niks met de herfst te zien, maar ik kon deze gewoon niet laten liggen. Dit setje met 45 stuks was €0,75.



Ook deze leuke pluimpjes waren te schattig om te laten liggen. Dit setje van 46 stuks was €0,92.



Toen ik even rondneusde in de shop zag ik deze leuke stickers van de maan. Wat ik er precies mee ga doen weet ik nog niet, maar deze komen nog zeker van pas. In dit setje zitten er 45 stuks voor €0,75. Het enige is is dat deze niet zo mooi zijn afgewerkt. Langs de zijkant van de sticks knip je best hier en daar de restjes mooi af vooraleer ze op te kleven.




Ook vond ik dit herfstige setje met stickers van eikels, paddestoelen, pompoenen, takjes, enz... Naar zulke setjes was ik namelijk op zoek, maar veel setjes lijken ook erg op elkaar. Dit setje van 46 stuks was €0,75.




Ook vond ik dit leuke setje met Starbucks bekertjes en allerlei drankjes! Hoe leuk is dit! In dit setje zitten er 46 stuks voor maar €0,90





Het laatste setje sticks is deze met verschillende soorten paddestoelen, om in het herfstthema te blijven. Hier zitten er ook 46 stuks in waarvoor ik €0,90 betaalde.




Als laatste kocht ik naast al die setjes met stickers ook een aantal washi tapes. Deze leuke herfstige tape met pompoenen, eikels en kleurrijke blaadjes was €0,73.



Het leukste van dit alles is deze washi tape met badeendjes! Deze schattige tape kostte €1,05.



Ook vond ik een setje met 3 verschillende tapes. Elke tape heeft een ander soort herfstblaadjes als tekening. Dit setje van 3 was €1,62.



Deze leuke tape met gekleurde blaadjes was €0,73.


De laatste herfstige tape die ik vond is deze met leuke vosjes. Deze was €0,74.


De allerlaatste tape is deze met fotocamera's erop. Deze was €0,84.


Dit waren voorlopig alle spulletjes die ik kocht ivm Bullet Journaling. Hebben jullie nog leuke tips met webshops enz...? Laat ze hieronder gerust achter.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)