Essence - Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipsticks

Het was al een eventjes geleden dat ik nog eens naar Kruidvat was geweest. Ik was al een tijdje niet meer op de hoogte van alle budgetproducten die te koop zijn momenteel aangezien ik veel producten online bestel via boozyshop of via een vriendin die high-end producten voor mij mee besteld uit Amerika.

Nu ik toch even de tijd had besloot ik toch even bij Kruidvat binnen te lopen en natuurlijk kocht ik enkele producten waar ik wel benieuwd naar was waaronder deze nieuwe lipproducten van Essence. Deze heten de Colour Boost Mad About Matte liquid lipsticks en ze zijn verkrijgbaar in heel wat kleurtjes. Ik koos voor 3 verschillende nude tinten aangezien ik deze het meeste draag. 


De liquid lipsticks komen in een soort tube vorm. De tube heeft de kleur van de lipstick die in de tube zit, zodat je makkelijk de kleur kan terugvinden. Verder hebben ze een zwarte dop en het opschrift op de verpakking is wit van kleur.

03 Wanna Play?


Ook al komen de lipsticks in een tube, toch hebben ze  een handige applicator met een fijne tip zodat je het product goed kan aanbrengen.




04 Mad Matters




05 Dangerously Yours



De lipproducten brengen makkelijk aan door de handige applicator. Ook heb je niet veel product nodig om je lippen goed in te kleuren. Verder zijn het matte lipproducten, zorg er dan zeker voor dat je je lippen goed hebt gescrubt op voorhand omdat deze lipsticks de minste oneffenheden en velletjes op je lippen goed accentueert zoals je kan zien op de foto's.

Ze drogen snel op waardoor je wel wat precies en snel moet werken. Verder zijn het prima budget productjes met een mooie kleurtje. Na wat eten en drinken vervaagt de kleur wel wat. Even wat meer aanbrengen over de eerste laag zou ik niet aanraden aangezien het er dan raar gaat uitzien. Je zal dus eerst de restjes moeten verwijderen vooraleer je een nieuwe laag aanbrengt.

Per stuk betaal je €2,89. Deze zijn verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister (Nederland).

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)