The Body Shop - Shoplog

Het is al een lange tijd geleden dat ik nog eens bij The Body Shop langsging. Vorige week moest ik toevallig daar even passeren en ik besloot om nog eens te gaan kijken. Ik kocht een aantal spulletjes die ik vandaag aan jullie ga laten zien.

Allereerst zag ik dat ze een volledige collectie hadden liggen met bananen en laat dit nou net een geur zijn die ik helemaal geweldig vindt. Ik wist dat ze al een shampoo en conditioner hadden met bananengeur, maar nu zijn er ook andere producten verkrijgbaar in deze geur. Helemaal geweldig!


Ik besloot even rond te kijken en ik zag daar deze met deze Banana Nourishing Body Butter in een vrolijke verpakking en afbeelding.


De body butter is niet té dik en voelt heel erg voedend aan. Zeker en vast een product die ik deze winter ga gebruiken daar ik altijd last heb van een droge huid. Ook ruikt deze heel lekker. Voor deze pot van 200 ml betaalde ik €16.


Van dezelfde collectie kocht ik ook deze Banana Shower Cream, een heerlijke douchegel met bananengeur. Ook deze heeft dezelfde kleurrijke verpakking. Ook deze is heerlijk romig en wat aan de dikkere kant, ideaal voor de koudere dagen die op komst zijn.

Dit flesje van 250 ml was €7.


Verder besloot ik ook om terug enkele producten aan te schaffen van mijn favoriete geur/collectie van The Body Shop, namelijk de Shea boter lijn! Dit is een collectie de vast in hun collectie zit en het ganse jaar door verkrijgbaar is, maar deze geur is geweldig voor in de winter en geeft zowat dat gevoel van gezelligheid. Heel erg fan van deze collectie.


Ook van deze shea boter collectie kocht ik een fles douchegel (€7) en een pot Body butter (€16).




Ook kocht ik nog eens een handcrème in deze geur. Deze komt in een leuke knijptube die mij steeds doet denken aan verftubes. Heel erg leuk! De handcrème is redelijk vloeibaar en trekt snel in de huid in. Hij voelt niet kleverig aan en maakt je handen super zacht! Een tube handcrème kost €5,50.


Welke collectie van The Body Shop is jullie favoriet?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)