Yves Rocher - Oogschaduw palette - 01 Nude (Kerstcollectie 2015)

Het nieuwe jaar is al afgelopen, maar ik heb voor jullie nog een product die ik wil reviewen van de kerstcollectie van 2015 van het merk Yves Rocher. Ze hadden namelijk erg mooie producten te koop die erg in trek waren. Ik kocht van de kerstcollectie namelijk een oogschaduw palletje in de kleur 01 Nude. Ook wou ik de highlighter/blush uit deze collectie aanschaffen, maar deze was al reeds uitverkocht!

De verpakkingen van de producten uit deze collectie zijn prachtig! Ze hebben allemaal een gouden, blinkende verpakking die helaas niet lang mooi zal blijven. Je ziet er namelijk heel erg snel vingerafdrukken op. Deze langwerpige verpakking bevat 5 verschillende oogschaduw kleuren en is gemaakt van stevige kunststof. 


Binnenin het doosje vindt je een grote spiegel, wat erg handig is voor onderweg. Ook zit er een grote, dubbelzijdige sponsapplicator in het doosje, die ik niet gebruik. Ze zijn heel erg onhandig vind ik zelf. Geef mij maar mijn eigen, vertrouwde kwasten.


De vijf kleurtjes die in de palette zitten variëren van licht naar donker. Zo zit er een lichtroze, een beige, taupe, lichtgrijze en donkergrijze kleur in de palette. Geschikt voor zowel een lichte look of avondlook! Alles kan hiermee.

Alle kleurtjes zijn glanzende en glitterende kleurtjes. Ik had liever de lichtste kleur mat gezien, kwestie van een beetje een variatie te hebben. Alsnog zijn het prachtige kleuren.


Ze zijn super zacht van textuur, hebben een geweldige pigmentatie en hebben absoluut geen fallout! Ook passen de kleurtjes mooi bij elkaar en blenden ze mooi over in elkaar. Het is eens wat anders dan altijd die saaie kleurtjes.

Namen van de kleurtjes kan ik niet geven, want ze hebben echter geen namen.


Ik betaalde €15,90 voor dit palletje. Best wel aan de prijzige kant, maar de kwaliteit van deze kleurtjes is geweldig en het is natuurlijk ook een Limited Editie palletje! Het is trouwens ook het eerste palletje van Yves Rocher dat ik heb gekocht en ik ben er super blij mee!

Willen jullie deze ook graag aanschaffen, dan zijn jullie best snel! Misschien zijn deze nu nog te koop in de sale?! Hopelijk zijn er nog een aantal in voorraad!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Prachtige kleuren, de verpakking is dan ook erg mooi :)
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)