Urban Decay - Naked Smoky Palette

Iedereen kent de wel bekende Naked palettes van Urban Decay wel. Ik denk dat bijna iedere beauty blogger op z'n minst wel één van deze palettes in zijn collectie heeft zitten. En deze collectie zal ook weer worden aangevuld, want er is alweer een nieuwe Naked palette op de markt. Dit is voorlopig al de vierde op de markt. Deze keer met de naam Naked Smoky. De naam zegt het al... een palette met kleurtjes waarmee je de prachtigste smoky looks mee kan maken.



Urban Decay heeft het wederom voor elkaar gekregen om een prachtige verpakking af te leveren. Tot nu toe de mooiste van allemaal vind ik persoonlijk. Gemaakt uit een harde transparante, grijze kunststof die ook nog eens een prachtige achtergrond heeft met een 'rokerig' effect. Heel erg leuk gedaan.

De verpakking heeft een magnetische sluiting maar voelt heel erg zwaar aan. Niet echt een handige palette om mee te nemen op reis.


Zoals bij de andere Naked palettes krijg je ook bij deze een grote spiegel en een dubbelzijdige kwast in de palette. Deze is zeker beter van kwaliteit dan de meeste kwasten die je bij een oogschaduwpalette krijgt, maar ik gebruik liever mijn eigen vertrouwde kwasten.



Er zitten zowel lichte als donkere kleuren in de palette maar de donkere, koele kleuren hebben overduidelijk de bovenhand. Ook zitten er enkele warmere, bruine kleurtjes ter compensatie.

In totaal zitten er 12 verschillende kleuren in de palette. Er zitten zowel matte kleuren als shimmer kleuren in die je mooi met elkaar kan combineren voor zowel een neutrale look als een smoky look.

Onder de foto vindt je de namen van alle kleurtjes...

High/ Dirtysweet/ Radar/ Armor/ Slanted/ Dagger/ Black Market/ Smolder/ Password/ Whiskey/Combust/ Thirteen

Zowel de matte als de shimmer kleuren zijn geweldig goed gepigmenteerd en zijn zijdezacht van textuur. Ook heb je bij geen enkele kleur fallout! Daarom ben ik zo een fan van Urban Decay! Keer op keer prachtige en goed werkende producten!


Enkele kleuren geswatched...


Ik ging eerst deze palette niet kopen aangezien ik al een heleboel palettes heb, maar nu ik ze heb, ben ik toch blij dat ik deze heb gekocht. Alweer een leuke toevoeging aan mijn collectie!

Voor deze palette betaal je €49,90 en deze kan je hier vinden of in enkele Ici Paris XL winkels (lijst online).

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Deze Paulette staat hoog op mijn wishlist, hij is zo mooi :o
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)