Essie - Nagellak - Blanc

Ik ben verzot op witte nagellak en draag het de laatste tijd erg vaak omdat het mijn huid bruiner doet lijken! De meeste witte lakjes zijn ook heel erg doorzichtig en dekken echt niet goed. Ik besloot er dan maar eentje te proberen van Essie in de kleur Blanc


Ik ben altijd al tevreden geweest over de lakjes van Essie en betaal met veel plezier wat meer voor een lakje waar ik zeker van ben dat ik het goed ga vinden. De lakjes zijn met 2 laagjes perfect dekkend en brengen makkelijk aan door het fijne kwastje.


Wat je zeker wel moet doen is het borsteltje even afstrijken, anders loopt het overtollige lak naar de zijkanten van je nagels en wordt het een troep!


Voor de rest zijn het prima nagellakjes die heel snel drogen en er prachtig uitzien!


De lakjes van Essie zijn te koop bij de drogisterij zoals Kruidvat, Di en Trekpleister en kosten       € 9,99 per flesje (13,5 ML). Wat aan de duurdere kant, maar ze zijn het meer dan waard!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)