L'Oréal - Color Riche Lipstick - Blake's Delicate Rose

Toen ik afgelopen weekend bij de Kruidvat rondliep viel mijn oog op deze lipstick toen ik het L'oréal schap passeerde. Deze lipstick is van de La vie en rose collectie waarvan er in totaal 4 te koop zijn. Deze collectie bestaat allemaal uit roze tinten en heeft per lipstick ook een matchende nagellak.

Elke lipstick is gelinkt aan een celebrity. Ze hebben elk hun favoriete kleur roze voor deze collectie gekozen. Je kan kiezen uit Julianne Moore, Doutzen Kroes, Blake Lively en J.Lo. Mijn keuze viel namelijk op die van Blake Lively en deze heet Blake's Delicate Rose.


De verpakking van de lipstick is mat zwart van kleur en heeft een mooie gouden detail in het midden waar de dop op de huls sluit met het logo in gegraveerd. Ook de handtekening van Blake staat in gouden letters op de voorkant. Het ziet er allemaal erg luxueus uit. Wanneer je ze vast neemt voelen ze aan als fluweel.


Aan de achterzijde van de lipstickhuls staat er een sticker in dezelfde kleur als de lipstick en met de naam er ook nog eens op. Handig wanneer je je lipsticks rechtopstaand bewaard!


De lipstick ziet er heel erg fel uit. Op foto valt het nog mee, maar in het echt ziet deze er nog feller uit. En raar genoeg oogt de lipstick niet zo fel op je lippen.


Zoals je kan zien aan de swatch ziet deze er heel fel roze uit.


Maar wanneer ik hem op mijn lippen aanbreng valt deze goed mee. Wat ik wel merk aan deze lipstick is dat deze tijdens het aanbrengen een aantal plekjes vergeet en niet zo goed alles bedekt. Ik moet er dan ook een aantal keren over gaan.

De lipstick is zacht van textuur en brengt makkelijk aan, vooral voor een matte lipstick! De kleur is goed gepigmenteerd maar mocht toch wat meer dekking gehad hebben. Voor een dure lipstick voldoet hij namelijk niet echt aan mijn verwachtingen qua dekking!

Wat wel fijn is aan deze lipstick is dat hij de niet in de lijntjes gaat zitten en hij voelt prettig aan!


De lipstick blijft ongeveer een 3 uur goed zitten, maar daarna werk je hem best bij! De lipsticks van deze lijn kosten €14,99 per stuk, de nagellakjes €5,79. Deze zijn allemaal te koop bij de drogist!

Ik vind de lipstick best fijn, maar wel aan de te dure kant. Vooral omdat hij niet zo dekkend is.

Wat vinden jullie?

xx Kimberley


Reacties

Unknown zei…
Ik vind het een mooie kleur, zelf heb ik die van JLo en die is ook zo mooi ;)
X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)