Physicians Formula - Nude Wear Glowing Nude blush - Natural

Er zijn veel mensen die het merk Physicians Formula wel kennen via de Amerikaanse bloggers en You Tubers, maar velen weten niet dat dit merk bij ons in België gewoon in de winkel te koop is. Je kan dit merk namelijk krijgen bij drogisterij Di (winkels vindt je online op hun site), samen met nog andere merken zoals The Balm, Sleek,...

Af en toe ga ik ook naar Di wanneer ik de kans krijg en dan kijk ik even tussen de leuke productjes die te koop zijn. Ik ben afgelopen weekend eens gaan rondneuzen en mijn oog viel op deze blush van Physicians Formula. Deze heet de Nude Wear Glowing Nude Blush in de kleur natural.


Waarom deze mij opviel? De verpakking! Geef mij een verpakking met een rosé gouden detail en ik ben verkocht! Deze blush heeft namelijk een prachtige verpakking! Er zit namelijk op de voorkant van de verpakking een rosé gouden strik, hoe leuk is dit!

Het doosje zelf heeft een 'lederen' look (niet echt van leer natuurlijk) en heeft een lichtroze kleur. Ook heeft de blush een doorzichtig dekseltje zodat je de blush goed kan zien zitten.



Wanneer ik de achterkant van het doosje bekijk, vind ik een luikje met daarin een spiegeltje en een blush kwast. Het spiegeltje is erg handig voor onderweg, zo heb je er altijd eentje bij de hand. Voor het kwastje, leuk dat deze erbij zit, maar zulke kwastjes gebruik ik nooit. Handig als je je kwast bent vergeten, maar voor de rest niet echt een kwalitatief hebbeding.



Het kwastje is vrij plat en stijf, niet echt een handige tool om blush aan te brengen. Geef mij maar een zachte fluffy kwast om mijn blush aan te brengen!


Wanneer we naar de blush zelf kijken zien we dat deze bestaat uit vier afzonderlijke kleuren. Een lichtroze, nude kleur, oudroze en felroze kleur zitten samen in deze verpakking. De letters 'NUDE WEAR' zijn een overspray en verdwijnen van zodra je de blush hebt geswatched, zoals je hieronder op de foto kan zien.



Ik heb hieronder even alle vier de kleurtjes afzonderlijk geswatched om jullie te tonen hoe de kleurtjes eruit zien.


Wanneer ik alle kleurtjes samen meng kom ik tot onderstaande swatch... een mooie roze blushkleur die heel erg mooi staat bij meiden met een lichte huidskleur.

De blush heeft een heel erg zachte textuur en een goede pigmentatie. Heel erg fel van kleur is deze niet, maar wanneer je hem aanbrengt komt er toch een goede hoeveelheid kleur vanaf. Genoeg voor een mooie naturelle teint. Deze blush heeft totaal geen fallout en brengt heel erg makkelijk aan.


Zoals je kan zien hieronder op de foto oogt de kleur heel natuurlijk op de huid zonder overdreven te zijn aangebracht. Natuurlijk kan je de kleur opbouwen wanneer je deze wat meer intenser wilt door verschillende laagjes over elkaar aan te brengen.



Ik ben alvast heel erg blij met dit product en ga hem zeker veel gebruiken! Ik betaalde €14,35 voor deze blush. Een redelijk schappelijke prijs voor dit product. Ga ze zeker even bekijken wanneer je bij Di bent.

xx Kimberley

Reacties

Hoi, leuke blog heb je en wat een handig artikel! Ik zou zo graag dit product hier in Nederland willen vinden zodat ik er ook een review over kan maken. Maar ik denk dat ik dan nog wel even doorgaan mag blijven zoeken haha.

Groetjes
Aw dank je wel hoor! :) Ken je misschien niemand die eens naar belgië gaat? kan iemand hem voor jou meebrengen :) xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)