Essence - LE Merry Berry shoplog + Review

Essence bracht deze kerst een prachtige LE collectie 'Merry Berry' uit en deze moest ik gewoon hebben. Het heeft mij bloed, zweet en tranen gekost want deze was overal zo goed als uitverkocht. Na 4 verschillende Kruidvat te hebben bezocht had ik geluk en kon ik nog enkele spulletjes van deze collectie bemachtigen. 

Laten we de spulletjes bekijken die ik kocht...

Eerst en vooral heb ik alle nagellakjes uit deze collectie kunnen bemachtigen en daar ben ik heel erg blij om. De verpakkingen zijn namelijk heel erg leuk! Er zijn in totaal 4 nagellakjes en 1 gouden topcoat in deze collectie. De dopjes van de flesjes hebben een gouden bolletje, net een klein kerstballetje! Ook de kleurtjes zelf zijn prachtig en hebben een feestelijke kleur.


Het eerste lakje heet 01 The Masked Ball en is een erg mooie donkerpaarse kleur.



Het lakje 02 Purple With Purpose is metallic paars van kleur. Een erg mooi lakje. Deze is zeker mijn favoriet uit deze collectie.



Deze topcoat met de naam My Golden Pumps is een topcoat met gouden stukjes erin. Deze mocht met de feestdagen zeker niet ontbreken! Niet echt iets origineels, maar wel leuk. Ik heb deze aangebracht over het lakje 02 Purple with a purpose.



Volgend lakje is deze 03 Pink & perfect. Een erg mooie donkerroze kleur met een paarse tint.



De laatste nagellak kleur is deze 04 Red Rocks, een roos/rode kleur. Erg mooi!



Deze lakjes kosten allemaal €1,99, ook de topcoat! Een erg leuk prijsje!

Van de nagellakjes gaan we naar de enige highlighter in deze collectie. Deze heeft de naam 01 I Love my golden pumps. Deze heeft een erg mooi sterrenpatroon aan de binnenkant en ziet er prachtig uit. Ik durf hem haast niet te gebruiken omdat ik bang ben het mooie patroon te beschadigen...


Van dit product lagen er nog de meeste in de schappen, wat raar is want het is zulk mooi product. Deze highlighter is geel van kleur en heeft een subtiele, gouden glans. Ook de textuur is heel erg zacht en de pigmentatie is prachtig! Het geeft een mooie natuurlijke gloed, door de lichte champagnekleur.



Zo ziet deze eruit geswatched...


Deze highlighter kost €3,39.

Ook waren er nog 2 van de 3 lipsticks beschikbaar uit deze collectie. Jammer genoeg hadden ze de prachtige paarse kleur niet meer die ik heel graag wou! Toch vond ik deze mooie kleurtjes nog. Deze hebben de namen 02 Pink & Perfect en 03 Red Rocks.


Het handige aan deze lipsticks is dat de huls net dezelfde kleur heeft als de lipstick zelf, zo vindt je ze sneller terug! Het gouden ringetje als detail maakt het net wat feestelijker!

De lipsticks voelen erg zacht aan op de lippen, smeren makkelijk uit en zijn heel fijn. Ook zijn ze erg dekkend. Jammer genoeg blijven ze niet zo heel lang zitten door de boterachtige textuur. Maar het blijven leuke producten.

02 Pink & Perfect

Deze lipstick heeft een mooie paars/rode kleur.





03 Red Rocks

Deze kleur heeft meer een donkerroze/ rode kleur.





Deze lipsticks kosten €2,39 per stuk.

Als laatste kocht ik ook nog deze Scented Gold Dust Powder met de naam 01 I love My golden pumps. Niet om te gebruiken, maar om als display te zetten bij mijn collectie. Deze zag er gewoon te leuk uit! Natuurlijk kan ik hem ook gebruiken voor tijdens de feestdagen.


Wanneer ik het product vernevel zie je de subtiele gouden glittertjes. Natuurlijk kan je zoveel sprayen als je zelf wil! Deze ruikt heel erg zacht naar vanille, een leuk detail!


Dit waren alle productjes die ik kocht uit deze collectie. De oogschaduwkleurtjes waren al uitverkocht en er was ook nog een hair mist die ik heb laten liggen. Ook is er één lipstickkleur die was uitverkocht. Voor de rest heb ik alles kunnen scoren!

Wat vinden jullie van deze collectie en hebben jullie iets kunnen scoren?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)